افزایش 10 درصدی مصرف قلیان در دختران

کاهش سن مصرف دخانیات در کشور به 10 سال

اگه سیگار نداری پس پولاتو رد کن بیاد

با تلاش ماموران کلانتری 151 یافت آباد دو جوان شرور که در بوستان های خلوت محدوده شادآباد اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، شناسایی و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۵۳۵۶۹
اگه سیگار نداری پس پولاتو رد کن بیاد

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرگرد عطاءالله سینکایی امروز در گفتگو با خبرنگار ما به دستگیری دو جوان زورگیر اشاره کرد و در تشریح جزییات این پرونده اظهار داشت:ساعت 17روز 20 فروردین ماه  حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ وقوع یک فقره سرقت به عنف در خیابان وثوقی داخل بوستان لادن به کلانتری 151 یافت آباد اعلام و با توجه به حساسیت موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

با اعلام این خبر ماموران گشت 110 این یگان بلافاصله به محل اعزام شده و به بررسی موضوع پرداختند.در همین حین مرد جوانی هراسان و نگران خود را به واحد گشت رساند و ضمن معرفی خود به نام "مرتضی" به ماموران اظهار داشت:دقایقی پیش در حالیکه بر روی نیمکت نشسته و سرگرم خواندن روزنامه بودم ناگهان دو جوان در سمت چپ و راست من نشستند و از بنده درخواست سیگار نمودند به آنها گفتم من سیگاری نیستم و سیگار هم ندارم آنها گفتند پس به ما پول بده که با مشاهده چنین وضعیتی از آنها جدا شده و محل را ترک کردم.

شاکی ادامه داد:"هنوز چند دقیقه ای از آنان فاصله نگرفته بودم که ناگهان آن دو جوان از پشت سر به من حمله کرده و یکی از آنها دستهای من را گرفت و دیگری با تهدید چاقو ضمن ضرب و شتم بنده گوشی موبایل مرا به زور به سرقت بردند که از طریق مسولین بوستان با پلیس 110 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادم.

به دنبال اظهارات مالباخته ماموران پس از اینکه از صحت گفته های وی مطمئن شدند ضمن گرفتن مشخصات ظاهری سارقان بلافاصله موضوع را از طریق مرکز پیام کلانتری به تمامی واحد های گشتی مسقر در سطح محدوده اطلاع داده و عملیات طرح مهار را به اجرا گذاشتند.

هنوز چند دقیقه ای از اجرای طرح مهار نگذشته بود که یکی از واحد های گشتی با توجه به مشخصاتی از متهمان در اختیار داشت آنان را در یکی از خیابان های منطقه رویت کرده و در صدد دستگیری آنان بر می آید.

سرگرد سینکایی ادامه داد متهمان که از حضور پلیس آگاه شده بودند پا به فرار گذاشته و به سرعت متواری شدند که در نهایت طی یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی هر دو متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

با انتقال متهمان به کلانتری آنان در یک مواجهه حضوری از سوی شاکی مورد شناسایی قرار گرفته و در نهایت علی رغم انکار هرگونه اعمال مجرمانه در بازجویی های پلیسی لب به سخن گشوده و به جرم خود مبنیب بر سرقت به عنف معترف شدند.

کلانتر 151 یافت آباد در پایان خاطرنشان کرد:با اعترافات صریح متهمان که دو جوان 19 و 21 ساله به نام های "محمدرضا" و "علیرضا" هستند پرونده این دو جوان شرور برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
۰
۰
ایولا دمتون گرم پلیس ایران از پلیس آمریكا قدر تره

نیازمندی ها