تله‌فیلم دردسرهای زیبا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پیام صابری در صداوسیمای مرکز کیش پس از انجام مراحل فنی، آماده نمایش شد.
کد خبر: ۴۶۵۵۸۵

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، فیلم دردسرهای زیبا، نیازها و مشکلات سالمندان و خانواده‌ها را در قالب طنز به تصویر می‌کشد. کارگردان و تهیه‌کننده تله فیلم دردسرهای زیبا با اشاره به اینکه مراحل پیش تولید این تله‌ فیلم دو ماه زمان برده، اظهار داشت: این تله‌فیلم در بیست لوکیشن تصویربرداری می‌شود و داستان آن درباره زیبا دختری است که به دلیل ناتوانی پدر خود برای کار به جزیره کیش آمده و در جست‌وجوی کار به هر دری می‌زند تا اینکه توسط دوست خود برای نگهداری از مونس، سالمندی که از آلزایمر رنج می‌برد برای مدتی به منزلش می‌رود؛ اما زیبا از بیماری او بی‌اطلاع است و اینجاست که دردسرهایش شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه عوامل اصلی از تهران آمده‌اند، خاطر‌نشان کرد: مدت‌زمان تولید این تله‌فیلم 25 روز و مراحل پس از تولید آن نیز 20 روز پیش‌بینی شده بود که در زمان بندی مورد نظر انجام و هم اکنون آماده نمایش است. در این تله‌فیلم زیبا بروفه، فقیهه سلطانی، رضا ناجی و مینا جعفرزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل برنامه عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: پیام صابری/ مدیر تولید: سعید علیجانی/ مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان/ مدیرصدابرداری: رضا نظری‌نیا / طراح صحنه و لباس: سعید قلی‌زاده / تدوین: موحد شادرو / آهنگساز: مرتضی شفیع و میکس: منوچهر ثانی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها