«مثل شیشه»‌ عنوان سریال جدید شبکه یک است که پخش آن از این هفته آغاز شده و علاقه‌مندان به سریال‌های پلیسی و حادثه‌ای می‌توانند آن را به صورت شبانه تماشا کنند.
کد خبر: ۴۵۶۷۴۹

جواد مزد‌آبادی که پیش از این کارگردانی مجموعه‌هایی چون چهارچرخ، خون‌بها و تله‌فیلم‌هایی چون خون‌مردگی و آدمخوار را به عهده داشته است، این بار سراغ موضوع قاچاق موادمخدر صنعتی رفته و با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی داستانی پرافت و خیز را روایت کرده است.

سام درخشانی، زیبا بروفه، امیر غفارمنش، فقیهه سلطانی، فریبا نادری، کاظم افرندنیا، هاله میرهادی، وحید شیخ‌زاده، حسن جوهرچی، امیرمحمد زند و علیرضا اوسیوند از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌اند.

این سریال قصد دارد خطرات مواد مخدر صنعتی و بخصوص ماده افیونی شیشه را به جوانان و خانواده‌ها هشدار دهد. «مثل شیشه» پس از «سقوط آزاد» دومین سریال پلیسی است که در سال جاری با مشارکت نیروی انتظامی روانه آنتن سیما می‌شود.

جواد مزدآبادی در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید:‌ این کار حدود 55 لوکیشن داشت که در تهران، جاده ورامین، کهریزک، قم و کیش تصویربرداری شد. در بخش تحقیقاتی سریال ضمن بررسی چند پرونده مربوط به قاچاق شیشه چند فیلم مستند درباره لابراتوارهای شخصی تولید شیشه هم در اختیار گروه قرار گرفت.

این کارگردان با تاکید بر این که در سریال «مثل شیشه» فعالیت‌های غیرقانونی قاچاقچی‌ها در بخش برون‌مرزی نشان داده می‌شود، توضیح می‌دهد: این سریال نشان می‌دهد چگونه قاچاقچیان خارج کشور برای گمراه کردن جوانان ایرانی برنامه‌ریزی می‌کنند. پلیس ایران داخل شبکه خلافکاران نفوذ می‌کند و با خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه آنها ماموریتش را به درستی انجام می‌دهد.

مزدآبادی با بیان این که در این سریال ترکیبی از بازیگران جوان و میانسال را انتخاب کرده است می‌گوید:‌ امیرمحمد زند در این مجموعه نقش سرگردی را ایفا می‌کند که در تعقیب و گریز و شناسایی باند مواد مخدر شیشه است. امیر غفارمنش هم در نقش جوانی به نام آرش ظاهر شده است. آرش دانشجویی نخبه است که در یک غفلت دچار انحراف می‌شود و طمع‌ورزی او را به مسیری نادرست می‌کشاند. زیبا بروفه هم نقش ندا همسر آرش را بازی می‌کند.

سریال هفت قسمتی «مثل شیشه»‌ ساعت 15/22 به صورت شبانه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی آرش و ندا، زوج جوانی را به تصویر می‌کشد که در حال تحصیل هستند؛ کاوه (سام درخشانی) وارد زندگی آنان شده و آن زوج با روبه‌رو شدن یک گروه قاچاق موادمخدر بین‌المللی که دست به تولید شیشه می‌زنند، درگیر ماجراهایی می‌شوند. کاظم افرندنیا در نقش رئیس قاچاقچی‌ها جلوی دوربین رفته است. حسن جوهرچی هم نقش فرمانده پلیس را بازی می‌کند و امیرمحمد زند به عنوان دستیار به او کمک می‌کند. فریبا نادری هم در نقش یک پلیس زن جلوی دوربین می‌رود.

دیگر عواملی که در ساخت این سریال با مزدآبادی همکاری داشته‌اند، عبارت‌اند از: حسین ناظریان (تصویربردار)، مجتبی برهانی‌زاده (صدابردار)، فریبرز پاخیزیان (جانشین تولید)، حبیب قلی‌زاده (برنامه‌ریز)، مهدی برگ‌نیل (دستیار اول کارگردانی)، مرتضی شفیعی (آهنگساز) و سیدحسین حسینی (تهیه‌کننده).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها