«خاطرات یخی»، «شکار در شهر»، « نخل گریان»، «راه»، «سجده عشق» و 25 فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر پنجشنبه، جمعه و شنبه 22 ، 23 و 24 دی ماه مصادف با اربعین حسینی از شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۲۸۷

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « خاطرات یخی » به کارگردانی پیه آنتونی هیروز محصول سال 2009 کشورفرانسه ، پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی یانیس بارابان آمده : در پی کشف جنازه یک مردجوان در میان یخچال های برفی کوهستان، پلیس جستجوی خود را آغاز می کند . جنازه مربوط به مرد جوانی به نام برتراند سانتانی است که پانزده سال قبل خبر گمشدن او به اداره پلیس داده شده بود. بازجویی ازخانواده برتراند نشان می داد که آنها در همه این سال ها منتظربازگشت پسرخود بودند.

فیلم سینمایی «شکار در شهر» پنجشنبه 22دی ماه ساعت 24 ازشبکـه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم سینمایی « شکاردرشهر» محصول کشور آمریکا از این قرار است که: یک کاراگاه خشن نیروی پلیس، آدمکشی دیوانه را دستگیر می کند. دادگاه او را به دلیل فقدان شواهد کافی آزاد می کند و کاراگاه دست به انتقام شخصی می زند .
کلینت ایستوود و هری گوزدینو در فیلم سینمایی « شکاردرشهر» به کارگردانی هری جولیان فینگ بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « نخل گریان » به کارگردانی پناه برخدا رضایی و تهیه کنندگی روح اله حجازی جمعه 23 دی ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد .

داستان فیلم تلویزیونی « نخل گریان » با بازی لاله اسکندری و کوروش زارعی درمورد دختری به نام فاطمه است که با مادرش در نخلستانی زندگی می کنند که مدعیان فراوانی دارد . کریم،پدر فاطمه درگیر و دار درگیری های آبادان برای دفاع ازخاکش، همسر باردارش را رها کرده و به دل دشمن می زند.

جمعه 23 دی ماه ساعت 24  فیلم تلویزیونی « راه » به کارگردانی کاوه سجادی حسینی وبابازی بابک حمیدیان و بهنازجعفری  ازشبکه یک سیما بازپخش می شود .

شنبه 24 دی ماه مصادف با اربعین حسینی فیلم تلویزیونی « سجده عشق » به کارگردانی حسین تبریزی وتهیه کنندگی سعید منتظرالمهدی ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهدشد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : مراد بعد ازسه سال از زندان آزاد می شود. مراسم عزاداری و سوگواری سالارشهیدان امام حسین (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود می رود ، اما از طرف آنها طرد شده و مورد بی مهری قرارمی گیرد ، اما در لحظه آخر، بزرگ خانواده (عمویش) یک موقعیت در اختیارش می گذارد .
رامبد شکرابی ، سیاوش طهمورث ، سعید علیخانی و سعیده عرب درفیلم  تلویزیونی « سجده عشق » به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « فرشته کوچک » پنجشنبه 22دی ماه ساعت 14:30 از شبکه دو  پخش می شود.

درخلاصه داستان این فیلم آمده : "تام" پسربچه ای است که به یک ماشین زمان دست پیدا می کند و به پنجاه سال قبل ، به دوران جنگ جهانی دوم می رود. او به یک دهکده ای وارد می شود و با دختربچه ای به نام " می " آشنا می شود . خانواده"می" در اثر بمباران هوایی دشمن، کشته شده اند و او از نظر روحی، درحالت بدی قرار دارد.
جولی کاکس و میتو بیرد درفیلم سینمایی « فرشته کوچک » محصول سال 2002 کشور انگلستان به کارگردانی و تهیه کنندگی هارلی کاکلیس ایفای نقش کرده اند .

شبکه دو سیما برای روزجمعه 23 دی ماه ساعت17:30 فیلم سینمایی « عشق پدرانه» به کارگردانی ایموگن کیمل و تهیه کنندگی استفان یاکوب و جولین تویسن ، محصول سال 2009 کشور آلمان را برای پخش درنظر گرفته است .

داستان فیلم با بازی بتینا کوفر،تینا رولند و یوو بوم در مورد زنی به نام کریستینه است که درگیر پرونده اختلاف خانوادگی بهترین دوستش می شود. "یودیت" به دلیل اختلاف با همسرش چند ماهی است که از او جدا شده و "مارکو" پسر 8 ساله آنها نزد مادر زندگی می کند و پدرش فلیکس چند بار در هفته او را می بیند. وقتی"یودیت" متوجه می شود که "فلیکس" درخواست حضانت مارکو را داده است ، برای مبارزه با همسر سابقش تمام تلاشش را می کند تا مارکو را برای همیشه پیش خود نگه دارد .

فیلم تلویزیونی « افسانه خورشید (از پیمان تا پیوند)» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رنجبر جمعه 23 دی ماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : پیمان که همسرش پیوند را از دست داده بود با تنها فرزندش پریا زندگی می کند .پیمان دچار بیماری تنفسی است و در شرایط دشواری به سر می برد . او با موتورش مسافربری می کندو در یک اغذیه فروشی  نیز مشغول است . اوتلاش می کند تااز نظرف رهنگی برای دخترش پریا شرایط مطلوب و مساعدی رافراهم کند.
آتش تقی پور، مینا نوروزی و هدایت هاشمی به عنوان بازیگران اصلی درفیلم تلویزیونی « افسانه خورشید (از پیمان تا پیوند) » ایفای نقش کرده انـد .

شنبه 24 آذرماه مصادف با اربعین حسینی ساعت 17:30فیلم تلویزیونی « گهواره خالی» به کارگردانی شهرزاد سالمی و تهیه کنندگی سپهرمحمدی از شبکه  دو سیما پخش می شود .

داستان درباره دو برادر به نام های حسین و امیر عباس است .آنها تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین (ع) کمک کنند. حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه ، به پیرزنی برمی خورند که در حال زدن پارچه سیاه برسر درمنزلش است.

آنها به او کمک می کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. درهمین حین دو برادر متوجه می شوند که او مادر یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از سرنوشت پسرش خبری ندارد و منتظر رسیدن خبری از او است .
مریم کاویانی،حسن اسدی،حسین سالمی و امیرعباس سالمی در فیلم تلویزیونی« گهواره خالی » به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه سـه

پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 10:15 فیلم سینمایی « مردان سیاهپوش » با بازی تامی لی جونز و ویل اسمیت به کارگردانی باری سوننفیلد ازشبکه سه سیما باز پخش خواهد شد .

فیلم سینمایی « بازرس مورس (افعی) » به کارگردانی جان مدن پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان فیلم با بازی جوهان توان وکوین واتلی ازاین قراراست که:یکی از دو استاد دانشگاه که قرار بود در یک مناظره شرکت داشته باشند،کشته می شوند .پلیس در ابتدا فکر می کند که احتمالا رقابتی درمیان بوده و برای جلوگیری از مناظره به قتل رسیده اما در ادامه تحقیقات متوجه می شود که قرار بود نفر دوم کشته شود.
فیلم سینمایی « بازرس مورس(افعی)  » محصول سال 2000 در کشورهای آمریکا و انگلیس ساخته شده است.

پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 19 فیلم سینمایی « داستان سی بیسکیت » به کارگردانی دیوید بوتلر و تهیه کنندگی ویلیام جکسون ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .

دراین فیلم با بازی شرلی تمپل ، بارری فیتز جرالد و لاون آمده : شان که مربی پرورش اسب است به همراه برادرزاده اش مارگارت برای ازبین بردن خاطرات تلخ تصادف برادر مارگارت در مسابقات اسب سواری به آمریکا می روند .

شان درآنجا به پرورش اسب در مزرعه میلفورد می پردازد."سی بیسکیت" کره اسبی است که جرج سرمربی سوارکاران می خواهد بفروشد، اما شان مخالفت می کند .
فیلم سینمایی « داستان سی بیسکیت» محصول سال 1949 درکشورآمریکا ساخته شده است .

جمعه 23 دی ماه ساعت 10:15 فیلم سینمایی « سقوط جک» به کارگردانی پاول تانتر محصول سال 2011 ازشبکه سه سیما باز پخش می شود .

جمعه 23 دی ماه ساعت 14:15فیلم سینمایی « شیر سیاه» به کارگردانی وولگان مورنبرگ روی آنتن شبکه سه سیما می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : سه جوان سیاه پوست اهل نیجریه به اتریش مهاجرت کرده اند.اداره مهاجرت درخواست آنها را نپذیرفته است ، ولی حضور موقت آنها در یک تیم فوتبال محلی باعث دلبستگی آنها با سایر اعضا تیم و مربی آن می شود .
وولفگان بی وهوش گان درفیلم سینمایی« شیرسیاه»محصول سال 2008 اتریش بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « هرگز رهایم نکن» جمعه 23 دی ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما می شود.

دراین فیلم با بازی کی راکنیتلی و کری مولیگان می بینیم : عده ای از کودکان نمونه سازی شده از روی افراد دیگر برای استفاده جهت پیوند اعضاء در مدرسه هیلشام درحال آموزش هستند . آنها طوری تربیت می شوند که اغلب به چیزی جزماموریت خود فکر نمی کنند.
فیلم سینمایی « هرگز رهایم نکن» به کارگردانی مارک رومانک محصول سال 2010 درکشورهای آمریکا و انگلستان ساخته شده است .

فیلم سینمایی « دست تقدیر» به کارگردانی تانرتوونه ، شنبه 24 دی ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود .
در فیلم سینمایی« دست تقدیر» با بازی ازرتونکا و لونت آکونت خواهید دید:دو دوست دراداره پلیس کارمی کنند و بازرس هستند.پدر فرد بازرس که دارای زمین کشاورزی است باگروهی از زمین خوارهای شهردرگیر و کشته می شود.بازرس بعد از چند سال هنوز قاتل پدرش را دستگیرنکرده ، متوجه می شود،پدر دختر مورد علاقه اش  قاتل پدرش است.

فیلم تلویزیونی « اربعین» به کارگردانی علیرضا رزازی فر و تهیه کنندگی محمدصدری شنبه 24 دی ماه ساعت 14:15 مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه سیما می رود .

داستان این فیلم با بازی شقایق فراهانی و داوود مقامی در مورد آزاده ای بنام علی است که سال ها عمر خود را در اسارت رژیم بعثی درعراق گذرانده است . او که پس از بازگشت از اسارت همسر خود را نیز از دست داده است در انزوا به سرمی برد . خواهر زاده علی ،جوانی است که ازخارج بازگشته و قصد دارد در ارتباط با رشته تحصیلی خود در خارج از کشور گزارشی ازعراق تهیه کند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « ماچوکا» پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 15:30 از شبکه چهارسیما بازپخش می شود .
مانیاس کوئر و آریل مانیالانو در فیلم سینمایی « ماچولا» به کارگردانی آندره وودی محصول سال 2004 کشور شیلی به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « در جستجوی ریچارد » جمعه 23 دی ماه ساعت 12 از شبکه چهارسیما پخش می شود .

درفیلم سینمایی « درجستجوی ریچارد » به کارگردانی  و با بازی آل پاچینو محصول سال 1996 کشور آمریکا می بینیم : آل پاچینو تصمیم می گیرد نمایش نامه « ریچارد سوم شکسپیر» را به تصویر بکشد. او پس از انتخاب بازیگران به میان مردم می رود و از آنان درباره «شکسپیر» می پرسد. تمرینات و جلسات بحث و گفتگو درباره شخصیت ها هم چنان ادامه دارد ، اما در این میان تهیه کنندگان از این روال کار به تنگ می آیند .

فیلم سینمایی « ناتاشا  برای زندگی تلاش کن » جمعه 23 دی ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه « سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود .

دراین فیلم می بینیم : ناتاشا دختری نوجوان است که بیماری شده و پزشکان تشخیص می دهند که او سرطان دارد. والدین او پس از عیادت از کودکان سرطانی تحت معالجه منقلب شده و از جراحی دختر سر باز می زنند. تا این که یکی از دوستان آنها پیشنهاد می کند او را تحت درمان های ذهنی طب سوزنی قرار دهند . اما وضعیت دختر وخیم تر می شود.
فیلم سینمایی « ناتاشا برای زندگی تلاش کن » محصول سال 1996 درکشورآلمان ساخته شده است .

شنبه 24 دی ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی « تصمیم گیری درون ابرها » از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد .

دراین فیلم می بینیم :خانمی که خلبان یک بوئینگ مسافری است، درآخرین پروازش با رعد و برق های شدید مواجه می شود که باعث اختلال درپرواز و فرود اضطراری این خلبان می شود. او طی جلسه ای از کار برکنار شده و از پدرش که در این جلسه سمتی داشته دلخور می شود، اما سعی می کند ثابت کند که جو ناپایدار باعث این فرود اضطراری بوده بنابراین به گروه تحقیقاتی می پیوندد.
والری نیهاس ، جان سیسنیوک و مکس تیدوف درفیلم سینمایی « تصمیم گیری درون ابرها » محصول سال 2009 کشور آلمان بازی کرده اند .

شـبـکـه تـهــران

انیمیشن « زکریای رازی» به کارگردانی فرشاد شفیعی ، از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش می شود.

این انیمیشن درباره زندگی محمد بن زکریای رازی، کاشف الکل است که علاوه بر دانستن علومی چون شیمی، فلسفه و موسیقی، طبیب حاذقی نیز بود. تا جایی که پس از درمان امیر سامانی ، توانست با حمایت مالی او بیمارستانی در ری تاسیس کند. رازی در سال 250 قمری به دنیا آمد و بر اثر انجام آزمایشات شیمیایی بینایی خود را از دست داد .

30 دقیقه بامداد روزجمعه 23 دی ماه فیلم سینمایی « فراز» به کارگردانی کاری اندروز ، ازشبکه تهران پخش می شود .
جسیکا لاندز، جولیانا جیل ، رایان دونوهو و لاندن لی بوریون درفیلم سینمایی « فراز» محصول سال 2010 کشورهای آمریکا و کانادا به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « به خاطر او » به کارگردانی فرد کاوایی ساعت 13:30 روز جمعه 23 دی ماه از شبکه تهران پخش می شود .

داستان فیلم در مورد زن و شوهری به نام های " نیرا " و " ژولین " می باشد که با داشتن پسری کوچک خوشبختی شان کامل تر شده است. عمر کوتاه این خوشبختی با افتادن نیرا در دام اتهام یک قتل به پایان می رسد و ژولین درطول سه سال تلاش می کند تا هم از پسرش نگهداری کند و هم در دادگاه برای نجات نیرا تلاش کند.
وینسنت لندن،دایان کروگر،لنسلوت روث و اولیور مارشال درفیلم سینمایی« به خاطر او » محصول سال 2008 کشورهای فرانسه و اسپانیا بازی کرده اند .

انیمیشن « مروارید سرخ » به کارگردانی بهروز سلطانی فر از تولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا، روز شنبه 24 دی ماه ساعت 8:30 دی ماه درقالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می شود .

داستان این انیمیشن درباره صیادی جنوبی به نام یونس بوده که از طریق صید ماهی و صدف امرار معاش می کند . یونس به اعماق دریا نفوذ کرده و مرواریدی سرخ را پیدا می کند .این اتفاق موجب می شود که او به دنبال دلیل رنگ غیر عادی این مروارید باشد.

فیلم تلویزیونی « با چشمان باز » به کارگردانی نوید میهن دوست  و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان شنبه 24 دی ماه ساعت 13:30 دی ماه از شبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی رضا ایرانمنش ، مینا نوروزی، علیرضا علیا ، روژان آریامنش و نازنین پیرکاری آمده : بهزاد بعد از سال ها به آرزویش می رسد و  زائر کربلا می شود . لحظه های آخر متوجه می شود ،تاریخ گذرنامه اش به پایان رسیده و امکان رفتن برایش نیست. در راه برگشت به منزل دو پسر را می بیند که دختر جوانی را به زور کتک سوار ماشین می کنند.

فیلم سینمایی « ستاره » به کارگردانی نیکلای لبدو ساعت 20:45 روز شنبه 24 دی ماه از شبکه تهران پخش می شود .

داستان فیلم برا ساس رمانی به نام "ایپونی موس"است که نوشته امانوئل کازاکویچ می باشد. درتابستان سال 1944 ارتش نازی یک گروه نظامی به نام وایکینگ را برای اشغال روسیه فرستاده است که موفق شده قسمتی ازخاک روسیه را در حالی اشغال کنند و تعداد بیشماری کشته می شوند.
ایگورپترنکو،آرتیوم سیما کین و آلکسی پنین درفیلم سینمایی« ستاره » محصول سال 2002 روسیه بازی کرده اند .

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « مثل نسیم» پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : محمود قرار است برای انتقال تجربیاتش در زمینه مبارزه با اشرار به آذربایجان غربی منتقل شود و همسرش فرناز مخالف این امر است. فرزاد برادر فرناز که ظاهراً فردی موفق و تحصیلکرده است به تازگی در دام مواد مخدرگرفتار شده است. فرناز علی رغم میل باطنی همسرش را همراهی و با او به ارومیه مهاجرت می کند. در آن جا محمود به دوست و همرزم دوران جبهه اش رضا بر می خورد و فرناز با همسر وی " آیلار" آشنا می شود .
فیلم تلویزیونی « مثل نسیم » به کارگردانی احد عبادی و تهیه کنندگی سید ایرج فتاح  ازتولیدات سال جاری صداوسیمای مرکزآذربایجان غربی است.

فیلم تلویزیونی « وقت خوب رفتن » به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی هادی افشار، جمعه 23 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : فردی به نام صابر، مهندسی را به همراه همسر و دخترش به گروگان می گیرد که از تعهداتش به عنوان مسئول یک پروژه ساختمانی و پیش فروش یکی از واحدها تخطی کرده است . صابر بخشی از کارهای خلاف مهندس را در برابر همسر او افشا می کند، اما مهندس خود را از اتهامات مبرا می داند.

فیلم تلویزیونی « نمایش تمام شد » به کارگردانی افشین علیزاده و تهیه کنندگی فرزادیحیوی شنبه24 دی ماه مصادف بااربعین حسینی ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم بابازی کیوان محمودنژاد،هادی افتخارزاده ،بیتا آزادی و وحیدمنافی آمده : احمد دانش آموخته تئاتر وتولدیافته درخانواده ای تعزیه گردان است،درحال حاضر برای تامین هزینه درمان برادرجانبازش محمود که درگذشته شبیه خوان حضرت ابوالفضل (ع) بوده مسافرکشی می کند.

روزی او از سوی سحر محرابی برای ایفای شبیه خوان حضرت ابوالفضل (ع) درتعزیه ای باشیوه نوین به دانشکده دعوت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها