برنامه «دانش در آینه تصویر» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که از روز ششم آبان از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: ۳۶۲۲۶۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، آفاق سیف الهی تهیه کننده و کارگردان این برنامه گفت: «این برنامه به جشنواره رشد و اتفاقات پیرامون آن می پردازد که در هفته برگزاری این جشنواره (14 – 7 آبان) از شبکه دو سیما به نمایش درخواهد آمد.»

تهیه کننده این برنامه خاطرنشان کرد: «امسال چهلمین دوره جشنواره رشد برگزار می شود که در آن به مقوله فیلمهای علمی ـ تربیتی و جشنواره بین المللی پرداخته می شود. در این جشنواره 54 کشور حضور دارند که با 398 فیلمی که برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است با هم به رقابت می پردازند. این جشنواره دارای چند بخش است که آثار ارسالی در قالب گروههای علمی ـ انیمیشن ـ مستند ـ داستانی کوتاه و بلند و نماهنگ مورد ارزیابی قرار می گیرند و داوران ایرانی و خارجی به داوری بین آثار ارسالی خواهند پرداخت.»

علاقمندان برای آشنایی با این جشنواره می توانند پنجشنبه ششم آبان، اولین قسمت این برنامه را ساعت 35/18 به مدت 25 دقیقه تماشا کنند. شش قسمت مابقی این برنامه از روز شنبه 8 آبان ماه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد که قسمت ششم آن به اختتامیه جشنواره اختصاص دارد.

عواملی که با این برنامه همکاری دارند عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان: آفاق سیف الهی،نویسنده و محقق: خسرو رحیم زاده،مجری: رؤیا حسینی،گوینده: مریم نشیبا،تصویربردار: فرهاد سبکبار،تدوین گر: حسین احمدی،مدیر تولید: نادره غفوری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها