آخر هفته از تلویزیون ببینید،

جنگ بزرگ، دزد خبیث، جهنم سبز...

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « پرواز»،« درها و پرده ها »، « موقعیت کاکودا»، «سر خط» ،«شرخر» ، «جهنم سبز» ،« ماجراهای پینوکیو»، «جنگ بزرگ»، « دزد خبیث»، «گسل عظیم» و « شمشیر شمشیرها» ،پنجشنبه و جمعه 10 و 11 تیرماه ازشبکه های یک ، دو ، سه ، چهار ، تهران و سیمای استان ها پخش می شود.
کد خبر: ۳۳۷۲۴۸

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « پرواز » به کارگردانی یونگ واکیم پنجشنبه  10 تیرماه  ساعت 15/22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی جونگ ووها وجونی هیون خواهید دید : سال 2002 کمیته ملی المپیک درخواست کشور" کره " را برای میزبانی المپیک زمستانی رد می کند. دلیل رد شدن این تقاضا ، رسمیت نداشتن ورزشهای زمستانی درکشورمزبوراست. یک مربی اسکی تصمیم می گیرد یک تیم اسکی تشکیل دهد وبخت خود را دراین زمینه بیازماید. او افرادی را که هرکدام ، انگیزه ای شخصی برای برنده شدن دارند، انتخاب و تمرینات را با آنها آغاز می کند.
فیلم سینمایی « پرواز» محصول سال 2009 کـره جنوبی می باشد .

عصر روزجمعه ساعت 16 فیلم تلویزیونی « درها و پرده ها » به کارگردانی سیامک کاشف آذر و تهیه کنندگی کامران مجیدی ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم تلویزیونی « درها و پرده ها » درباره عطا جوانی حدود 25 ساله است که بدلیل خواسته های تمامی جوانان برای بدست آوردن پول بیشتر با گرو گذاشتن سند منزل پدری خود پولی جورمی کند و دریک شرکت سرمایه گذاری می کند. ازآنجائیکه قول های این شرکت دروغین بوده پس ازمدتی متوجه می شود که مسئولین شرکت فرار کرده و او می ماند با کلی طلب کار و بدهی.
لیلا زارع ، امیرعباسی ،رامتین خداپناهی ، مهران نائل و زهره صفوی درفیلم تلویزیونی « درها و پرده ها » ازتولیدات سال 88گروه فیلم های تلویزیونی  شبکه یک سیما، به ایفـای نقش پرداختند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « موقعیت کاکودا» به کارگردانی آلیستر گریئرسون و تهیه کنندگی لیزاخان پنجشنبه 10تیرماه ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمــده: درسال های جنگ دوم جهانی، گردان 39 ارتش استرالیا در جزیره ای به نام «کاکودا» که در آب های بین المللی واقع گردیده مستقر شده است. البته آنچه این گروه به آن موظف شده اند، انجام برخی کارهای پشتیبانی مانند حمل بار و آماده سازی سنگر و مواردی از این دست است. از آنجا که کاکودا دارای موقعیت مناسب و استراتژیک نظامی است، ارتش ژاپن تصمیم به پیاده کردن نیروهایش در آنجا می گیرد. نیروهای ژاپنی درهنگام ورود به جزیره، با اعضای گردان 39 ارتش استرالیا مواجه می شوند، حال آنکه قرار نبوده این گردان در درگیری های شرکت کنند. نبرد سخت بین دو گروه درمی گیرد ولی درنهایت هیچیک از دو گروه موفقیت قابل توجهی در راستای استفاده از جزیره پیدا نمی کنند.
جک فینستر، تراویس مک ماهون و سیمون استون درفیلم سینمایی « موقعیت کاکودا » محصول سال2006 کشوراسترالیا به ایفای نقش پرداختند .

فیلم تلویزیونی « سرخط » به کارگردانی بهرام صادقی مزیدی و تهیه کنندگی یداله کریمی و عهدیه زارع جمعه 11تیرماه ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .

داستان فیلم تلویزیونی « سرخط » در مورد دو نوجوان به نام های آرش و جاوید است که در مدرسه بر سر ریاست گروهی به نام خشن، با هم رقابت دارند. دراین میان ورود معلم پرورشی جدیدی بنام صدیقی به مدرسه باعث شدت گرفتن اختلافات آنها می شود. صدیقی با اطلاع از خلافکاریها ونزاع آنها و ا ینکه آرش در گذشته قهرمان مسابقات شنای دانش آموزی بوده، سعی دارد او رابه کناره گیری از این رفتارها و ازسرگیری تمرینات شنا ترغیب کند.
علی اوسیوند، نیما رئیسی، زهرا سعیدی، مهدی صباغی، قربان نجفی ونسیم ادبی درفیلم تلویزیونی « سرخط»  بازی کرده اند .

شـبـکـه ســه

پنجشنبه شب ساعت15/20 فیلم سینمایی « شرخر » به کارگردانی سوراب رکابرا ازشبکه سه سیما پخش خواهـد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمــده: چون افرادی که وام ازبانک می گیرند اقساط خودرانمی پردازند، مردی باقراردادی نانوشته ازسوی بانک استخدام می شود تا اقساط راوصول کند .پس ازمدتی مرد که حال وروزبدهکاران رامی بیند کار خودرارها کرده وبه بدهکاران کمک می کند تا اقساط رابپردازند.
سانجی دات درفیلم سینمایی « شرخر » محصول سال 2008 کشورهند بازی کرده است .

صبح جمعه ساعت 30/11 فیلم تلویزیونی «  جهنم سبز » ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی جعفر دهقان ، کامران باختر ، رضا طوفان و لیلا بوشهری و با کارگردانی اسماعیل براری می بینیم : حیدر، شکاربان پیر جنگل، نسبت به رویا رویی مردی با یک خرس در جنگل، مشکوک می شود اما تحقیقات او به دنبال شکارچیان متخلف، با کشته شدنش توسط آنها، ناتمام می ماند. الیاس، داماد حیدر، رد او را می گیرد و درمی یابد که زندی، رئیس شکاربانی نیزبا شکارچیان که مشغول جمع آوری حیوانات برای ارسال آنها به خارج از کشور هستند، همدست است.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « ماجرای پینوکیو » به کارگردانی لوییجی کامنچینی  و با بازی فرانکو فرانچی  و نینو مانفردی پنجشنبه 10 تیرماه ساعت 40/15 ازشبکه چهار سیما روی آنتن می رود .

فیلم سینمایی « ماجرای پینوکیو » داستان شناخته شده عروسک چوبی پینوکیو که توسط پیرمردی به نام ژپتو از یک تکه چوب تراشیده می شود. فرشته مهربان و خوش قلبی دورادورمراقب او است و تلاش می کند ،رسم مهربانی را به او یاد بدهد. پینوکیو به خاطر کارهای بدی که انجام می دهد دچار دردسرهای فراوانی می شود. او نهایتا  به خانه بازمی گردد و  به دلیل کمک به پدرش مورد بخشش قرار می گیرد و یک روز صبح بعد ازآنکه از خواب بیدار می شود، به پسربچه ای زیبا تبدیل شده است.
فیلم سینمایی « ماجراهای پینوکیو » محصول مشترک کشورهای  ایتالیا ، فرانسه وآلمان در سال 1972ساخته شده است .

فیلم سینمایی «جنگ بزرگ » به کارگردانی ماریو مونیچلی محصول سال 1959 کشورهای ایتالیا و فرانسه ،جمعه 11 تیرساعت 45/ 20درقالب برنامه " سینما 4 "  ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی ویتوریو گاسمن و آلبرتو سوردی می بینیم : درآستانه جنگ اول جهانی یک سرباز به نام جیووانی سعی می کند از جنگی که فکر می کند بیهوده بوده وهیچ ربطی به او ندارد فرار کند ، جنگ بین ایتالیا و اتریش و مجارستان در حال گسترش است و او به یک سرباز شیاد به نام ارستو رشوه می دهد که به نوعی او را از خدمت معاف کند.

شـبـکـه تـهـران

فیلم سینمایی « دزد خبیث » به کارگردانی آلبرت دوپونتل 40 دقیقه بامداد روز جمعه 11 تیرماه ازشبکه تهران پخش می شــود.

در این داستان خواهیم دید: خانم توما پیرزنی ساده و مهربان است که مدتی بر این باور بوده که خداوند او را نیامرزیده است که با تمام پیش آمدهای بدی که برای او اتفاق افتاده، تاکنون نمرده است.
کاترین فروت، آلبرت دوپونتل، بولی لانرس، نیکلاس ماری درفیلم سینمایی « دزد خبیث» محصول سال 2009 کشــورفرانسه در ژانر کمدی ایفای نقش کرده انــد.

فیلم سینمایی « گسل عظیم » به کارگردانی دیوید مایکل لات جمعه 11تیرماه ساعت 30/14 از شبکه  تهران سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: درکوهستان بلک ریور درغرب ویرجینیا، یک سلسله انفجار به سرپرستی مردی به نام بومرانجام می شود که آغاز کننده یک گسل عظیم در پوسته زمین است که به سمت واشنگتن دی سی حرکت می کند،جایی که دکتر«امی » درحضورشوهرودخترش درباره پیش بینی  زلزله سخنرانی می کند. زمین لرزه ناشی از گسل، جلسه را بر هم می زند و از دکتر «امی» خواسته می شود که به محل حادثه برود، او با هلی کوپتر به آنجا می رود و به طوراتفاقی بومر را که زیرخاک داخل ماشینش مدفون شده نجات می دهد.
برایتنی مورفی،اریک لاسالی،بروس داویسون وجاستین هارتلی درفیلم سینمایی « گسل عظیم » محصول سال 2009 کشورهای آمریکا و کانادا در ژانر ملودرام، حادثه ای، اکشن ،علمی و تخیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

سـیـمـای اسـتـان هــا

فیلم سینمایی « شمشیر شمشیرها » به کارگردانی کانگ چنگ جمعه 11 تیرماه ساعت 14 از سیمای استان ها پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : شمشیر افسانه ای که بدست «او چی» ساخته شده است و اکنون بدست استاد کونگ فوکاری می رسد که شاگردان بسیاری دارد و در این میان حوادث گوناگونی اتفاق می افتد .
یو وانگ، پپ شو ،چانگ سین هانگ و فنگ تین درفیلم سینمایی« شمشیر شمشیرها » بازی کرده اند.
فیلم سینمایی « شمشیر شمشیرها » محصول سال 1968 کشور هنگ کنگ در ژانراکشن  و درام ساخته شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها