معرفی برنامه‌های شبکه 3 در ماه محرم

«بانو» به تلویزیون می‌آید

با نزدیک شدن به ایام محرم شبکه‌های مختلف سیما برنامه‌های مختلفی را برای پخش در این ایام آماده می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۹۸۱۶

شبکه 3 سیما هم برای این ایام خاص مجموعه‌ای از برنامه‌های مختلف را در نظر گرفته است. این شبکه برای این ایام علاوه بر پخش برنامه‌های ترکیبی مختلف، پخش سریال «بانو» را با حال و هوای ایام محرم در نظر دارد. کارگردانی این سریال را فرید سجادی حسینی انجام داده و نادر وحید هم نویسندگی آن را انجام داده است.

این سریال روایتگر زندگی مردی شیک پوش است که به همراه زنی به نام «بانو» پس از 20 سال به شهری وارد می‌شوند که بعدها مشخص می‌شود در سال‌های دور توسط جماعتی از مردم همین شهر به آنها ستمی رفته است.

اکنون او برای اعاده حیثیت و گرفتن انتقام به شهر خود بازگشته است، اما آرام آرام اتفاقاتی به وقوع می‌پیوندد که شهربانی و مردم نیز در آن دخیل می‌شوند و ماجرا رنگ و بویی دیگر به خود می‌گیرد.

داریوش ارجمند، سیاوش تهمورث، فریبا کوثری، ساره بیات، کاوه خداشناس، مریم قادری، خسرو دستگیر و ... بازیگرانی هستند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین عباس کبیری (مدیرتولید) علی الهیاری (مدیر تصویربرداری) مهری شیرازی (طراح گریم) و مژده‌ مرادی (عکاس) از دیگر عواملی بوده‌اند که با این پروژه همکاری کرده‌اند. سریال بانو در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای از اول محرم ساعت 19:45 هر شب از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

در گروه فرهنگ و معارف اسلامی این شبکه هم برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. پیرغلامان امام حسین، فرهنگ سرخ فرهنگ پیشرو، نینوا و آخرین منزل عناوین برنامه‌های مختلف با موضوع محرم است که قرار است از این شبکه پخش شوند.

برنامه پیرغلامان امام حسین به همایش پیرغلامان که در حسینیه اعظم شهر زنجان برگزار شد خواهد پرداخت و در برنامه نینوا هم نماآهنگ‌های مداحی با گویش‌‌های شوشتری، دزفولی، لری و... پرداخته خواهد شد. مجموعه برنامه آخرین منزل هم به معرفی سیر حرکت حضرت سیدالشهدا در منازلی مانند عقبه، شراف، ذوحسم و... می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها