نشست خبری جومونگ در تهران

جومونگ :چقدر طرفدار دارم!

سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ که به دعوت یکی از شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی به ایران سفر کرده بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۲۷۳۶۵۷

سونگ ایل گوک که صبح امروز سه شنبه وارد تهران شده بود در این نشست خبری افزود: من از مردم ایران بسیار سپاسگزارم که از اولین لحظه ورودم در فرودگاه تا هتل و محل کنفرانس از من استقبال کردند من نمی دانستم که در ایران این‌همه طرفدار دارم.

وی با اشاره به اینکه چند روز پیش با بازیکنان تیم والیبال سایپا به صورت تصادفی آشنا شدم گفت: با اینکه این سریال در کره نیز طرفداران زیادی داشت برای نخستین بار از بازیکنان این تیم شنیدم که این سریال چقدر در ایران محبوبیت دارد.

سونگ ایل گوک درباره فیلم های ایرانی گفت: من یک فیلم ایرانی دیدم که تاثیر شگرفی بر من گذاشت " من بچه های آسمان" را دیدم و فهمیدم که دوکشور کره و ایران مشترکات فرهنگی زیادی دارند.

وی درباره بازی در فیلم های ایرانی گفت: اگر فیلمسازان ایرانی به من پیشنهاد بدهند و از داستان فیلمنامه خوشم بیاید خیلی دوست دارم با آنها همکاری کنم.

بازیگر نقش جومونگ گفت: ایران تمدن عظیمی دارد و کشور زیبایی است اطلاعات من تا قبل از ورود به کشور شما ، محدود به مطالعه چند کتاب تاریخی بود که امیدورام در این سفر اطلاعات بیشتری بدست آورم ، آرزو دارم مردم ایران در آینده هم هواردار من باشند.

سونگ ایل گوک که در سریال افسانه جومونگ رزمی کار قهاری است، گفت : من رزمی کار نیستم اما تمام صحنه های اسب سواری سریال را خودم انجام دادم عاشق ورزشم و اگر وقت داشته باشم 5 تا 6 ساعت در روز ورزش می کنم.

او که به تئاتر بیشتر از تلویزیون و سینما علاقه مند است درباره موفقیت افسانه جومونگ گفت: مهمترین دلیل این موفقیت ،فیلمنامه منسجم و داستان جذاب این سریال است چرا که جومونگ درباره تاریخ باستان کره ساخته شده است و مردم از دیدن یک قهرمان که برای یکپارچه کردن کشورش مبارزه می کند خوششان می آید.

سونگ ایل گوک درباره معنی نام خود نیز گفت: ایل گوک به معنای کشور متحد است و من چون در اول اکتبر 1971 به دنیا آمدم و این روز در کره یک روز نظامی است پدر و مادرم این نام را برای من انتخاب کردند.

سونگ ایل گوک درباره صحنه های به یاد ماندنی افسانه جومونگ نیز گفت : این سریال سه سال پیش ساخته شده و صحنه های مختلفی داشت که مرا تحت تاثیر قرارداد از آن جمله صحنه ای که من در باتلاق گیر کردم و تا 7یا8 روز به علت گل و لایی که در گوش و حلقم گیر کرده بود نتوانستم غذا بخورم.

ایل گوک که در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی خود با خبرنگاران رسانه های مختلف از درگذشت رئیس جمهور سابق کره جنوبی با خبر شده بود گفت: اگر غمگین به نظرمی رسم عذر خواهی می کنم چرا که  کیم دائه‌جونگ مرد بسیار خوبی بوده است.

بازیگر نقش جومونگ درپاسخ به این سوال که آیا ازدواج کرده است ؟ گفت: من به تازگی ازدواج کرده ام اما نه با بانو سوسانو.

سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ دراول اکتبر 1971 به دنیا آمد.

او فارغ التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چیونگ جو است.

مادرش کیم ائول دونگ از بازیگران سرشناس کره است.

پدرپدربزرگش کیم دو - هان ژنرال معروف جنبش استقلال کره در ابتدای قرن بیستم بوده که در راه استقلال کره جان باخته است.

سونگ ایل گوک کار بازیگری حرفه ای ر ا از 1999 با یک سریال تلویزیونی آغاز کرد.

واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها