آخر هفته از تلویزیون ببینید،

موش، رویا، آیا پاریس می‌سوزد...

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی«تسلیم نشو»، «رویا»، «هزار توی جنایت»، «موش»، «لورلی»، «زندگی مک کوی»، «آیا پاریس می‌سوزد»، «قصر مادرم»، «راز گالیندز» و «شاگرد دبیرستانی» پنجشنبه و جمعـه 1 و 2 مرداد از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۷۵۴۹

فیلم سینمایی «تسلیم نشو» به کارگردانی برایان گودمن پنجشنبه 1 مرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
برایان و پائلو دو دوست همکلاسی‌اند که در نوجوانی شاهد جنایاتی هستند. آنها که گرایش به کار خلاف دارند به دزدی و قاچاق مواد می‌پردازند. 15 سال بعد در حالی که برایان با زنی به اسم استیسی ازدواج کرده و دو پسر به نام شان و مارک دارد، به همراه پائلو در سرقت از یک ماشین پول شرکت می‌کنند و چند قتل نیز در حین این دزدی انجام می‌دهند...
فیلم سینمایی «تسلیم نـشو» محصول سال 2008 کشور آمریکا است.

فیلم تلویزیونی«رویا» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه کنندگی حسین مروی جمعه 2مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
فریبا و مهرداد دهمین سالگرد ازدواجشان را به همراه اقوام و دوستان جشن می‌گیرند. فریبا از این همه خوشبختی احساس وحشت می‌کند. او جراح زیبایی است و مدام در فکر و خیال به سر می‌برد. در یکی از روزها که مهرداد در مسافرت است حال فریبا بد می‌شود و به دکتر می‌رود، نتایج معاینات و آزمایشات حکایت از وجود سرطان خون پیشرفته در بدن فریبا دارد. او سعی می‌کند با این مسأله کنار بیاید و برای همسرش قبل از مرگ خود زنی را انتخاب کند.
بیژن امکانیان و مرجان شیرمحمدی در فیلم تلویزیونی «رویا» از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «هزار توی جنایت» پنجشنبه 1مرداد ماه ساعت23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد یک دلال موفق کوکائین است که در واپسین روزهای کاری خود و در ایام قبل از بازنشستگی، دو معامله بسیار بزرگ از طرف مافوقش به او سپرده می‌شود. وی قصد دارد این دو معامله را نیز با موفقیت به اتمام برساند، غافل از این که این معاملات، با تمامی معامله‌های قبلی او متفاوت است.
دانیل کرگ و تام هاردی در فیلم سینمایی «هزار توی جنایت» به کارگردانی متیو وین محصول سال 2004 آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «موش» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی «سعید سعـدی» جمعه2 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
ضحیا و خالد زوج خبرنگار عراقی هستند که ضحیا نویسنده و خالد عکاس یک نشریه است. هر دوی آنها در کارشان موفق هستند و حضور آمریکایی‌ها مانع فعالیت آنها نشده است. تا اینکه خالد به اتهام واهی بمب گذاری دستگیر شده و به زندان می‌افتد. یک تئوریسین آمریکایی قضیه یک سیلو و تعدادی موش را تعریف می‌کند.
شهرام حقیقت دوست، ماه چهره خلیلی و آتیلا پسیانی در فیلم سینمایی «موش» تولید شده در سال 86 بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی«لورلی» به کارگردانی شینجی هیگوشی پنجشنبه 1مرداد ماه ساعت20:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در اواخر جنگ جهانی دوم، آمریکا با همکاری برخی عوامل داخلی خود در ژاپن قصد دارد چند نقطه مهم ژاپن را با بمب اتم مورد حمله قرار دهند. یک زیر دریایی ژاپنی به نام لورلی که مشخصات ویژه‌ای دارد با گروهی وطن‌پرست قصد جلوگیری از رسیدن ناو آمریکایی به نام یو اس 507 به پایگاه آمریکاییان دارند تا بمب اتم سوم به پایگاه نرسد.
ماسامی شینیجی و یوکیتو اوریگازا در فیلم سینمایی «لورلی» محصول سال 2005 کشور ژاپن ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «زندگی مک کوی» به کارگردانی راسل مول‌کاهی صبح جمعه ساعت 11پخش می‌شود.
داستان در مورد زنی است به نام کارن که به خاطر دزدی از بانک به 10سال زندان محکوم می‌شود ولی در پی عفو مشروط پس از 6 سال آزاد می‌شود. او درحالی که می‌بایست خود را به مأمور گری باکنو معرفی کند تا تحت کنترل باشد، پی می‌برد که او برای جک اشمیت کار می‌کند. شخصی که باعث به زندان افتادن کارن شده است.
کیم بسنیگر و ترنس استمپ در فیلم سینمایی «زندگی مک کوی» محصول سال 1993 کشور آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «آیا پاریس می‌سوزد» پنجشنبه 1مرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در اواخر جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. نیروهای اشغالگر آلمانی و نازی شهر پاریس را اشغال کرده‌اند و نیروهای فرانسوی تلاش می‌کنند، شهر را از دست نیروهای اشغال‌گر پس بگیرند.
آلن دلون، اورسن ولــز و پل بلموند در فیلم سینمایی«آیا پاریس می‌سوزد» به کارگردانی رنه کلمان محصول سال 1965 کشورهای فرانسه و آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قصر مادرم» به کارگردانی ایو روبر جمعه2 مرداد ماه ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
مارسل پسری نوجوان پس از گذراندن تعطیلات در تپه‌های ییلاقی به همراه خانواده‌اش به شهرباز می‌گردد. اما او هنوز در رویای ییلاق کولین و خاطرات آن به سرمی‌برد. مارسل در مدرسه به‌عنوان شاگرد ممتاز شناخته می‌شود و به او بورس تعلق می‌گیرد.
فیلیپ کوبره و دیویه پین در فیلم سینمایی «قصر مادرم» محصول سال 1990 کشور فرانسه ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «راز گالیندز» به کارگردانی جراردو هررو جمعه 2مرداد ساعت 40 دقیـقـه بامـداد از شبکه تهران پخش می‌شود.
در 12 مارس 1956در نیویورک یکی از ملی‌گراهای باسک به نام جیس گالیندز سوآرز از آپارتمانش ربوده و ناپدید می‌شود و از آن تاریخ به بعد کسی از او خبری دریافت نمی‌کند. او قبلاً با اف.بی.آی همکاری می‌کرده و قصد داشته کتابی انتقادی و افشاگرانه درباره یکی از رهبران سیاسی و دیکتاتورجمهوری دومینیکن در آمریکای لاتین به نام تروجیلیو منتشر کند که در آن نقش آمریکا در به حکومت رسیدن این دیکتاتور و سرنگونی رییس‌جمهور قبلی را فاش می‌ساخته است.
سافرون باروز، هاروی کیتل و ادوارد فرناندز در فیلم سینمایی «رازگالیندز» محصول سال 2003 کشورهای اسپانیا، کوبا، فرانسه، ایتالیا، پرتغال و انگلیس ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شاگرد دبیرستانی» جمعه 2مرداد ساعت 14:20 از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم با وقوع قتل یک محصل دبیرستانی اتفاق می‌افتد. این محصل در پی کشف ماجرایی مربوط به قاچاق به قتل می‌رسد. در این میان پلیس پسر جوانی را به عنوان همیار پلیس انتخاب می‌کند تا به عنوان مامور مخفی وارد دبیرستانی شود که آن محصل به قتل رسیده، وی وارد مدرسه می‌شود و با سختی با گروهی از بچه‌های پولدار مدرسه که ماشین‌های گرانقیمت می‌دزدیدند، آشنا می‌شود و وارد گروهشان می‌شود، ولی در عین حال چون در مدرسه بوده، مجبور می‌شود که درس بخواند و مدرسه‌اش را که قبلاً نیمه تمام رها کرده بود به پایان برساند.
نیک کنن، آندریان یانگ و آرت بونیلا در فیلم سینمایی «شاگرد دبیرستانی» به ایفای نقش پرداختند.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها