برنامه پیش فروش بلیت های بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز یکشنبه در سینما فلسطین با تقسیم بندی در چهار گروه آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۱۷۷۲

به گزارش ایرنا، براساس برنامه از پیش تعیین شده هنرمندان صبح و نمایندگان رسانه ها بعد از ظهر روز یکشنبه برای دریافت بلیت به سینما فلسطین مراجعه کردند.

برنامه پیش فروش بلیت بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای 8 فیلم در نظر گرفته شده است که گروه A به فیلم‌های "بیست" از عبدالرضا کاهانی، "پای پیاده" از فریدون حسن‌پور، "پستچی سه‌ بار در نمی‌زند" از حسن فتحی، "حیران" از شالیزه عارف ‌پور ، "کودک‌ وفرشته" از مسعود نقاش‌ زاده ، "هر شب‌ تنهایی" ساخته رسول صدرعاملی دربخش رقابتی و "وقتی همه خوابیم" به کارگردانی بهرام بیضایی دربخش غیر رقابتی اختصاص یافته است.

همچنین گروه B به فیلم‌های "بی‌پولی" از حمید نعمت‌ا...، "زادبوم" از ابوالحسن داودی، "زمانی برای دوست‌داشتن" از ابراهیم فروزش ،"شبانه‌روز" از کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار، "موش" از شاهد احمدلو و "می زاک" ساخته علی لیاستانی از آثار بخش رقابتی و "سایه وحشت" از آثار بخش خارج از مسابقه فجر اختصاص دارد.

گروه C نیز به فیلم‌های "به کبودی یاس" از جواد اردکانی، "چهره‌به‌چهره" از علی ژکان، "دوزخ، برزخ، بهشت" از بیژن میرباقری، "سوپر‌استار" ساخته تهمینه میلانی، "صداها" از فرزاد موتمن و "ملک سلیمان" ساخته شهریار بحرانی از آثار بخش رقابتی و"شکارروباه" و "موج سوم" از آثار خارج از مسابقه، تعلق گرفته است.

گروه D نیز به پیش فروش بلیت فیلم های "امشب شب‌مهتابه" از محمد هادی کریمی، "پنالتی" ساخته انسیه‌ شاه ‌حسینی ، "تردید" از واروژ کریم ‌مسیحی ، "صندلی خالی" از سامان استرکی، "عیار 14" از پرویز شهبازی و "هفت‌ وپنج دقیقه" ساخته محمدمهدی عسگر‌پور فیلم های بخش مسابقه و "زمزمه بودا" از آثار خارج از مسابقه، اختصاص یافته است.

قیمت بلیت‌ها برای فیلم‌های بخش سودای سیمرغ - مسابقه سینمای ایران، نگاه نو - فیلم‌های اول‌ و دوم و مرور سینمای ایران در نوبت های اول و دوم 30 هزار ریال و در نوبت های سوم تا پنجم 40 هزار ریال اعلام شده است.

همچنین بهای بلیت فیلم‌های ویدیویی، فیلم‌های بخش جام جهان نما – مسابقه سینمای بین الملل ، کوتاه و مستند در نوبت های اول و دوم 20 هزار ریال و در نوبت های سوم تا پنجم 30 هزار ریال می باشد.

برنامه پیش فروش بلیت ها در روزهای آتی به ترتیب برای نهادها و سازمان ها و دانشجویان تا 9 بهمن ماه در سنیما فلسطین ادامه دارد.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 11 تا 22 بهمن ماه در تهران برگزار می شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها