تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آتیه» در 52 قسمت 20دقیقه ای به سفارش سازمان تامین اجتماعی در گروه اجتماعی شبکه سوم سیما ادامه دارد.
کد خبر: ۱۸۶۳۶
ارژنگ امیرفضلی ، کارگردان این مجموعه با توضیح این که مجموعه «آتیه » با هدف آشنایی مخاطبان عام و خاص بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی با نحوه و میزان خدمات بیمه ای و درمانی طراحی شده است ، به نوع شخصیت پردازی در این مجموعه اشاره کرد و گفت : شخصیت ها در این مجموعه به نوعی فانتزی هستند ؛ اما نه یک فانتزی اغراق شده بلکه یک فانتزی ملایم که با نوع داستان هایی که می گوییم نیز همخوان هستند.

وی با تاکید بر این نکته که در این مجموعه از موسیقی پرحجمی استفاده خواهد کرد، به تدوین کار اشاره کرد و افزود: در این مجموعه ما با 2دوربین کار می کنیم و کار همین جا «سوئیچ » می شود. یعنی هر صحنه را 2بار ضبط می کنیم که با این عمل حدود 80درصد تدوین صورت می گیرد.

امیر فضلی خاطرنشان کرد: داستان این مجموعه در یک مرکز مشاوره تامین اجتماعی اتفاق می افتد که ضمن طرح مسائل اجتماعی ، عاطفی در قالب نمایش در هر قسمت ، مضامین تامین اجتماعی مثل مستمری بازنشستگی ، از کار افتادگی ، بازماندگان ، مقرری بیمه بیکاری ، حوادث ناشی از کار، بارداری و... نیز بیان می شود. پخش این مجموعه امروز از برنامه «صبح و زندگی » آغاز می شود.

برخی از دست اندرکاران این مجموعه عبارتند از: کارگردان تلویزیونی : افشین اربابی ، دستیار کارگردان : نوید ذوالفقاری ، طراح صحنه و دکور: مهری عطایی ، طراح چهره پردازی : سعید ملکان ، صدابردار: ناصر انتظاری ، نور: یدالله بشک ، تهیه کننده : رحمت الله اکبری ، تصویربرداران : رضا نمازی و فردین رحیمی و بازیگران : اسماعیل محرابی ، نادر سلیمانی فرد، سیده فاطمه هاشمی ، روشنک عجمیان ، محمد رضا خسروی ، جعفر پورحسابی و...
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها