رادیو قرآن: برنامه «نسیم انس» ویژه‌ برنامه تابستان به کارشناسی مسعود وکیل به آموزش مفاهیم قرآن کریم می‌پردازد که ساعت 40/16 می‌توانید بشنوید. برنامه «قرآن و قرائات» هم به بررسی قرائت‌های هفتگانه قرآن با موضوع قرائت حمزه به کارشناسی کریم دولتی پارچه‌باف می‌پردازد که ساعت 21 امشب پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۰۱۲
 

تدبیر در زندگی

رادیومعارف: برنامه زنده «راه زندگی» ساعت 30/8 به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی به بررسی موضوع تدبیر در زندگی می‌پردازد. «میراث جاویدان» هم با حضور و کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی و وحیدپور، مباحثی درباره وقف را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نقش مادر در تربیت نوجوان

رادیو فرهنگ: اطلاع‌رسانی صحیح در پیشگیری از مواد مخدر موضوع برنامه «جامعه ایران» است که ساعت 7 صبح می‌توانید بشنوید. برنامه «تعاون» هم ساعت 30/8 با مشارکت سازمان تعاون با حضور کارشناسان وزارت تعاون به اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های انجام شده درخصوص ضرورت تعاون در جامعه می‌پردازد. «در گذر نوجوانی» برنامه دیگری است که نقش مادر در تربیت نوجوان را به کارشناسی دکتر امیری ساعت 30/16 مورد بررسی قرار می‌دهد.

اجرایی شدن لیزینگ مسکن

رادیو تجارت: در برنامه «امید ایران» موضوع اجرایی شدن لیزینگ مسکن و مشکل اساسی جامعه یعنی مسکن و شیوه اجرایی شدن طرح‌هایی که به خانه‌دار شدن مردم ختم شود ساعت 11 با حضور دکتر محمد‌کاظم، عضو هیات مدیره کانون لیزینگ بررسی می‌شود. «سرمایه فردا» برنامه دیگری است که ساعت 15/13 به موضوع بانک، بیمه و آخرین تحولات بورس کشور و رشد قیمت‌ها و نرخ‌های سهام در بورس می‌پردازد. میرکاظمی، وزیر بازرگانی و ملکوتی، کارشناس بیمه‌های انرژی دراین‌خصوص گفتگو می‌کنند.

مروری بر مسابقه‌های فوتبال هفته

رادیو ورزش: برنامه «جهان ورزش» امروز ساعت 9 صبح درباره فوتبال گفتگو می‌کند و مروری دارد بر مسابقه‌های فوتبال یورو 2008 و سه تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی و در ادامه مسابقه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد و از مسابقه‌ فوتبال تشریفاتی ایران و کویت که با اجرا و کارشناسی علیرضا حافظی پخش می‌شود نیز خواهد گفت.

کنکور و چگونگی توزیع کارت‌

رادیو تهران: برنامه «زنده صبح تهران» امروز ساعت 7 ارتباط تلفنی دارد با پور‌عباس، رئیس سازمان سنجش درباره چگونگی توزیع کارت ورودی آزمون 87 و انتخاب رشته. در ادامه طرح اورژانس اجتماعی با حضور بداغی، رئیس ستاد توزیع بیمار بررسی می‌شود. برنامه زنده «بحث‌روز» هم ساعت 30/13 درباره حقوق اجتماعی و قضایی زنان با توجه به حقوق مردان است که با حضور و کارشناسی سید مهدی موسوی حقوقدان، رنجبر مشاور قوه قضاییه و دکتر رضایی رئیس دادگاه تجدید‌نظر می‌توانید بشنوید.

اختلالات حرکتی با منشأ بیماری‌های اعصاب

رادیو سلامت: دکتر سعید قزوینیان، ‌متخصص مغز و اعصاب ساعت 15/8 در برنامه «فراسو» درباره اختلالات حرکتی با منشأ بیماری‌های اعصاب گفتگو می‌کند.

در برنامه «صدای مشاور»‌ هم دکتر روحانی،‌ متخصص مغز و اعصاب ساعت 11 به بررسی اختلالات راه رفتن می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها