بازگشت پیروزمندانه

سریال «استادان آهن» و فیلم «راز زندگی» بزودی از تلویزون پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۰۱۶۷

«استادان آهن» که با سرپرستی ایرج رضایی دوبله می شود، درباره کارگرانی است که در کارخانه های ذوب آهن فرانسه کار می کنند. تعدادی از آنها بی تجربه هستند و حوادث ناگواری برایشان اتفاق می افتد. مردی که پدر و پدربزرگش هم کارگر بوده اند، تصمیم می گیرد امکانات ادامه تحصیل پسرش را فراهم کند. فرزند او پس از اتمام تحصیلات رئیس همان کارخانه ای می شود که پدرش در آن کار می کند، اما...
تعدادی از دوبلورهای این سریال که از شبکه تهران پخش خواهد شد، عبارتند از: حمید منوچهری (فرد) ، وحید منوچهری (ژول)، ظفرگرایی (ناتان )، الیزا اورامی (گاراتسی )، سعید مقدم منش (روبر)، زهره شکوفنده (تن تن)، محمد عبادی (مارسل)، داوود باقری (لئون)، زهرا سوهانی (روزالین)، پرویز بهرام ، محمدرضا سیکارودی ، شهروز ملک آرایی ، امیر حکیمی ، مظفر شمس کاظمی ، الهام چارانی و صنم نکواقبال.

کشتار یک خانواده

در فیلم آلمانی «راز زندگی» تمام افراد یک خانواده کشته می شوند. پلیس به تنها بازمانده خانواده مشکوک می شود، اما تحقیقات گسترده بعدی معلوم می کند که عامل قتل یک اسقف بوده است... همت معرفی وند (رئیس پلیس)، مریم رادپور، نگین کیان فر، شیلا آژیر، اسفندیار مهرتاش ، تورج نصر، شایسته تاج بخش ، شوکت حجت و علیرضا شایگان ازجمله دوبلورهای این اثر هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها