«جام‌جم» از اقبال ۷۹‌درصدی مخاطبان نسبت به مجموعه‌هایی با حال و هوای روستایی گزارش می‌دهد

محبوبیت موقعیت روستا در سریال‌های تلویزیونی

فیلم‌های شبکه نمایش در سالروز شهادت امام رضا (ع)

شبکه نمایش سیما همزمان با شهادت امام رضا (ع) فیلم‌‌هایی نظیر «ستاره شرق»، «آسمان هشتم» و «آوای نقاره‌ها» را به روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۶۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفازی دوشنبه ۱۲ شهریور ماه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.
 
داستان فیلم درباره زمان امامت حسن عسکری (ع)، است که خلیفه، شیخ الشیوخ بغداد، جابر را مامور می‌کند تا به نیشابور رفته و فضل ابن شاذان، عالو علوی را از بین ببرد. فضل مشغول جمع آوری احادیث مهدویت در قالب یک کتاب است و در این راه شاگردانش هم، چون سهراب او را همراهی می‌کنند. با ورود جابر به نیشابور عرصه بر فضل تنگ می‌شود. جابر شایعه می‌کند که امام حسن (ع)، فضل را نفرین کرده و او را مرتد خوانده است. فضل به همراه چند تن از شاگردانش از شهر خارج می‌شوند و در روستایی پناه می‌گیرند و.
در این فیلم که تهیه کنندگی آن را علی لدنی بر عهده دارد، محمود پاک نیت، انوشیروان ارجمند، افشین نخعی، کاوه خداشناس و … بازی می‌کنند.
 
فیلم «آسمان هشتم» به کارگردانی حسن نجفی، سه شنبه ۱۳ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
«آسمان هشتم» روایت داستان خالده است که همراه فرزندانش قربان و زلفیه از باکو در کشور آذربایجان به قصد زیارت امام رضا (ع) و توسل برای شفای قربان که بیماری لاعلاجی دارد، به مشهد سفر می‌کنند و...
 محمد کاسبی، رحیم نوروزی، خالده قلی آوا، قربان مسیم اف و مهدی فقیه در این فیلم بازی کرده اند.
 
فیلم «آوای نقاره‌ها» به کارگردانی جواد مزدآبادی، چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
این فیلم در بستری اجتماعی قصه چهار نفر را روایت می‌کند که در پایان در حرم امام رضا (ع) گره هر داستان گشوده می‌شود.
زنده یاد شهرام عبدلی، جلال طباطبایی، سیامک اشعریون، حسن اسدی، کاوه سماک باشی، افشین سنگ چاپ، امید متقی و مریم سلطانی در فیلم تلویزیونی «آوای نقاره‌ها» ایفای نقش کرده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها