معرفی ۱۰بازی جدید در نمایشگاه Gaming Show

دنیای رنگارنگ و پرهیجان بازی‌های کامپیوتری در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ با برگزاری نمایشگاه PC Gaming Show بار دیگر غرق در شور و اشتیاق شد. این‌رویداد دهمین سالگرد خود را جشن گرفته ومیزبان خیل عظیمی از گیمر‌ها، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های کامپیوتری بود.
کد خبر: ۱۴۶۱۱۴۱
نویسنده حمیدرضا خاتونی - سردبیر کلیک
 
دراین نمایشگاه شاهد رونمایی ازعناوین جدید،به‌روزرسانی‌ بازی‌های محبوب و همچنین معرفی نوآوری‌ها و دستاورد‌های خلاقانه‌ی صنعت بازی‌های کامپیوتری بودیم. بیش از ۷۰ بازی در این‌رویداد به نمایش گذاشته شد که طیف وسیعی از ژانر‌ها و سلیقه‌ها را پوشش می‌داد.

۱- Sumerian Six: نبرد مخفیانه با چاشنی جادو در دل جنگ جهانی دوم
بازی Sumerian Six یک ماجراجویی مخفیانه‌ تاکتیکی با زمان وقوع جنگ جهانی دوم است، اما با چاشنی‌ای هیجان‌انگیز از موجودات فراطبیعی! در این بازی، شما کنترل گروهی به نام "Enigma Squad" را به دست می‌گیرید. این گروه متشکل از دانشمندان نخبه‌ی نظامی است که در مأموریتی پنهانی، پشت خطوط دشمن فعالیت می‌کنند.

۲- Among the Wild
Among the Wild، بازی جدیدی که در نمایشگاه PC Gaming Show ۲۰۲۴ رونمایی شد، ترکیبی از کشاورزی، موجودات بامزه و دنیایی مرموز است.دراین بازی،شمابه دنیایی ناشناخته سفرکرده‌ودرآنجا مزرعه‌ای برای خودبرپامی‌کنید. براساس اطلاعات اولیه، به نظر می‌رسد Among the Wild شباهت‌هایی به بازی‌های موفقی مانند Stardew Valley  داشته باشد .

۳- Citizen Sleeper ۲:بازگشت به ایستگاه فضایی با چالش‌ها ی جدید!
خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران بازی تحسین‌شده‌ Citizen Sleeper! در نمایشگاه PC Gaming Show ۲۰۲۴،  رونمایی از دنباله‌ی این بازی با عنوان Citizen Sleeper ۲ بود. به احتمال زیاد، شما بار دیگر در ایستگاه فضایی پرهرج‌و مرج و طبقاتی بازی اول یعنی Erlin’s Eye حضور خواهید داشت.

۴- Starbirds: گشت و گذار فضایی، اکتشاف و سرگرمی در دنیایی رنگارنگ!
Starbirds، بازی جدیدی که  شما را به سفری فضایی و رنگارنگ دعوت می‌کند. در این بازی، شما در نقش موجوداتی فضایی به نام "Starbirds" به گشت و گذار در کهکشان می‌پردازید و با چالش‌ها و سرگرمی‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید.

۵- Lon Vale
بازی Lon Vale، بازیکنان را در نقش بازماندگان یک دنیای ویران‌شده قرار می‌دهد. بازی شامل رویدادها و رویه‌های منحصر به فردی خواهد بود که مبارزات را هم شامل می‌شود.می‌توانید بازی را بر اساس انتخاب‌های خود و سازش یا مبارزه پیش ببرید. سناریوهای غیرقابل پیش‌بینی زیادی در بازی گنجانده شده‌اند. 

۶- Streets of Rogue ۲  
Streets of Rogue ۲ یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی در سبک سندباکس است که در دنیای vast جهان باز تولید شده به صورت اتفاقی جریان دارد. آزادی و سرگرمی در این بازی حرف اول را می‌زند  در این بازی برای سرنگونی یک  فرد  فاسد، می‌توانید به روش‌های مختلفی بجنگید، مخفی کاری کرد، هک کنید، کشاورزی بپردازید، بسازید یا با مذاکره پیش بروید و این کار را به تنهایی یا با دوستان‌تان انجام دهید .

۷- Cat Quest ۳
Cat Quest ۳ یک بازی ویدئویی نقش آفرینی (RPG) در سبک اکشن ماجراجویی است که در دنیایی با تم دزدان دریایی به نام Purribean جریان دارد. این یک دنیای باز دو بعد و نیم (۲.۵D) است که می‌توانید آزادانه آن را کشف کنید.شما در نقش یک شخصیت به نام purrivateer بازی می‌کنید که یک گربه دزد دریایی است. در کنار روح وفادار خود، با کشتی در دریاهای خطرناک حرکت خواهید کرد. هدف نهایی شما این است که گنجینه گمشده ای به نام Northen Star را پیدا کنید، در حالی که از دست دزدان تحت فرمان Pirate King فرار می‌کنید  .

۸- Fallen Aces
Fallen Aces یک بازی تیراندازی اول شخص (FPS) در سبک جنایی نئو-نوآر (neo-noir crime) است.  داستان در شهر پر از جرم و جنایتSwitchblade City روایت می‌شود.در این بازی، گروهی از قهرمانان به نام A.C.E.S که محافظان شهر هستند، یکی پس از دیگری به قتل می‌رسند. شما در نقش تنها بازمانده این گروه، وارد ماجرا می‌شوید تا راز این قتل‌ها را کشف کنید.اگر به دنبال یک بازی تیراندازی اول شخص با داستانی جنایی و فضایی تاریک هستید، Fallen Aces ممکن است بازی مناسبی برای شما باشد. 

۹- Southfield
Southfield یک بازی ویدئویی کشاورزی با سبک سندباکس است. این بازی در جزیره ای عجیب و غریب به نام Southfield اتفاق می افتد که در آن باید با ترکیب گیاهان مختلف، محصولات جدید و عجیب و غریب را پرورش دهید.گیم پلی بازی بر روی جمع آوری منابع، کاشت گیاهان، برداشت محصول و فروش آنها به ساکنان جزیره متمرکز است. شما می توانید از پول خود برای خرید ابزار، حیوانات و دکوراسیون جدید برای مزرعه تان استفاده کنید.

۱۰- Cult of the Lamb
Cult of the Lamb یک بازی ویدئویی اکشن roguelike با المان‌های شبیه‌سازی است که توسط استودیوی Massive Monster ساخته شده است. در این بازی شما کنترل یک بره را به دست می‌گیرید که توسط موجودی مرموز به نام "کسی که منتظر است" (The One Who Waits) از مرگ نجات پیدا می‌کند. حالا این بره وظیفه دارد تا به نام این موجود، فرقه‌ای (Cult) را بنا کرده و قدرت او را گسترش دهد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها