خاطرات کاغذی

ببینید | دختر مهربان

دختر مهربان،(با صداپیشگی مهوش افشاری) به خاطر بیماری اش همراه پرستارش خانم «پنه‌لوپه» به کوهستان سفرکرده بود؛او مجبور بود در خانه بماند وهمین موضوع او را تا یک قدمی افسرده شدن کشاند.
کد خبر: ۱۴۰۸۶۱۳
تعداد بازدید : 26

پدرش مرتبا در سفر بود و دختر مهربان، تنهایی هایش را با نواختن پیانو وسرگرم شدن با گربه اش “جوجو” می‌گذراند تا که یک روز با آدم کوچولویی به نام “ممول” آشنا شد. دخترک نوه کدخدای سرزمین “ریرورو” بود. دختری شجاع و کنجکاو که برخلاف جثه کوچکش قلبی بزرگ و رئوف داشت و خیلی زود توانست تسلی‌بخش روحیه منزوی دختر مهربان شود.ممول(با صداپیشگی رزیتا یاراحمدی) با پدربزرگ (با صداپیشگی جواد پزشکیان) وعمه اش زندگی می‌کرد.

ممول معمولا به همراه دوستانش سوار بر پشت جغد پیری به نام «بوبو»، به ملاقات دختر مهربان می‌آمد. پنهان نگه داشتن آدم کوچولوها از چشم خانم»پنه‌لوپه»،«اسکار» پسرهمسایه و خواهرش »گریس” بار تعلیق داستان را پیش می‌برد.

«پاشا» دوست صمیمی ممول پسری شاد و بازیگوش بود.«تندپا» پسر شعبده‌باز،خصلت‌های رابین هود گونه داشت.

«جهانگرد» جوانکی همیشه درسفر که برای پیداکردن مسیری برای بازگشت به سرزمین کوچولوها تلاش می‌کرد و « مخترعی با اختراعات عجیب به نام « کُلومپس».

انیمه «دختر مهربان» با نام اصلی «کلاه به‌سر کوچولو»طی سال‌های ۱۹۸۴و ۱۹۸۵به کارگردانی «اُسامو کاسای”،بر اساس متنی از “شون‌ایچی یوکی‌مورو” دراستودیو توئی انیمیشن ژاپن ساخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها