خاطرات کاغذی

ببینید | سفرهای علمی

در کلاس درس خانم «فریزل»، دانش آموزان چیزهای تازه ای می‌توانستند یاد بگیرند.خانم فریزل (با صداپیشگی مهین برزویی) معلمی عجیب و مرموز بود، او بعد از طرح هر سؤال‌، دانش آموزان را به سفری علمی امّا خیال انگیز می‌برد.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۴۷
نویسنده مریم فلاح - گروه رسانه
تعداد بازدید : 20

سفرهایی نظیر: سفر به فضا، به درون بدن انسان، به اعماق زمین، به دوران ماقبل تاریخ، به اعماق دریاها و اقیانوس ها، آتشفشان‌‌ها و ... آن هم با اتوبوسی جادویی که هر جا لازم بود به هواپیمایی منحصر به فرد تبدیل می‌شد.

کارتون سفرهای علمی، (The Magic School Bus) محصول مشترک کانادا و آمریکا، بر اساس سری کتاب‌های «جادوی اتوبوس مدرسه» از نویسنده آمریکایی «جوانا کول»، سال ۱۹۹۴ به طور مشترک توسط «جوانا کول» و «بروس دیجن» ساخته شد.

این اثر در فضای بدون محدودیت انیمیشن خیلی عالی مسائل علمی وتاریخی کتاب‌های درسی را به صورت تصویری برای بچه‌های مدرسه ای نمایش داده و تشریح می‌کرد،از اینرو بسیار محبوب بچه‌هایی بود که باید کلی به حافظه شان فشار می‌آوردند تا آنچه از درس‌هایی مثل علوم و تاریخ حفظ کرده اند را به یاد آورند. این کارتون دارنده چندین نشان موفقیت از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا و کانادا بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها