رئیس رسانه ملی گفت: حضور در جشنواره‌های بین‌المللی پیام رسان بزرگ‌منشی ایرانیان به دنیاست.
رئیس رسانه ملی گفت: حضور در جشنواره‌های بین‌المللی پیام رسان بزرگ‌منشی ایرانیان به دنیاست.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، آئین اختتامیه جشنواره بزرگ بهترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۱، به‌ میزبانی شبکه ورزش و با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی؛ سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان؛ محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک؛ معاونین وزارت ورزش؛ رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران؛ پیشکسوتان؛ مدال‌آوران و ملی‌پوشان ایران در سالن همایش‌‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

جبلی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش ایران، ورزشکاران را در عین قهرمانی در عرصۀ ورزش، نمایندگان رسانه‌ای ایران در آن‌سوی مرزها دانست و اظهار کرد: هرچند رسانه ملی میزبان شما قهرمانان است و نتایج تلاش‌ها و توفیقاتتان را به جهان مخابره می‌کند؛ اما غافل نیستیم که شما قهرمانان، افتخارآفرینان و ورزشکاران به‌منزلۀ رسانه‌اید و حضورتان در عرصه‌های جهانی پیام‌رسان‌‌ ایران است.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه ورزشکاران سفیران و پیام‌آوران ملت ایران‌اند، گفت: یک ورزشکار به‌تنهایی در میدان‌های جهانی این ظرفیت را دارد که تاریخ ملت و افتخارات میهنش را به رخ دنیا بکشد.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: حتی یک حرکت چند ثانیه‌ای شما ورزشکاران، بوسیدن پرچم، دورزدن با افتخار شما با پرچم کشورتان و حرکت‌های نمادینتان در حمایت از ملت‌های مظلوم جهان پیامی رسانه‌ای است که نمایانگر جوانمردی و بزرگ‌منشی ایرانی است.

وی افزود: چنین صحنه‌‌هایی که شما با افتخار مقابل چشم میلیون‌ها نفر به نمایش می‌گذارید، از ده‌ها فیلم و سریال گویاتر و ارزشمند‌تر است. جبلی با اشاره به وظیفه رسانه ملی در قبال افتخارآفرینان ورزشی بیان کرد: وظیفه ما در رسانه ملی به نمایش گذاشتن این قهرمانی‌هاست و سهم پرداختن به این قهرمانی‌ها در تولیدات تلویزیونی باید پررنگ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها