استندآپ كمدین‌ها در «خنده‌ساز» با هم به رقابت رادیویی می‌پردازند

«خنده‌ساز » نوروزی

اختتامیه اولین جشنواره طنز «زیر چتر لبخند» عصر دوشنبه نهم اسفند با حضور حسین قرایی، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما و شاهید مظفری، قائم‌مقام صدای رسانه ملی، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا، علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، بهروز رضوی و... در استودیو شماره یک رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۰۹

به گزارش جام جم، در ابتدای این مراسم حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: «جشنواره طنز زیر چتر لبخند یک هدف اساسی دارد و آن هم جمع کردن تمام کمدین‌های رادیویی زیر چتر جشنواره است.»

وی ادامه داد: «در سال ۹۲ هم این جشنواره طنز رادیویی به شکل دیگری برگزار شد و اکنون با نام زیر چتر لبخند برگزار شده است. آثار زیادی در سه بخش به این جشنواره رسید که امروز از برگزیدگان بخش‌های مختلف قدردانی خواهد شد.» مدیر رادیو صبا گفت: به‌زودی باشگاه طنزپردازان جوان در رادیو صبا راه‌اندازی خواهد شد و امیدواریم که با کمک مخاطبان و مدیران رادیو جشنواره طنز زیر چتر لبخند سال آینده نیز برگزار شود.

در ادامه مریم جلالی بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.» پس از آن با حضور عباس محبی و حمیدرضا افتخاری از محمد عیوضی، هنرمند پیشکسوت رادیو تجلیل شد.جوایز بخش‌های مختلف جشنواره طنز زیر چتر لبخند به شرح زیر اهدا شد.

جوایز بخش مردمی:
جایزه بهترین گویندگی
لوح تقدیر و جایزه نقدی برای گویندگی برنامه «خاطره با چاشنی کرونا» تقدیم شد به عرفانه نعمتی سامانی. هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند در بخش گویندگی مرد، هیچ گوینده‌ای را شایسته دریافت جایزه ندانست. هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند در بخش نویسندگی، هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه ندانست اما دیپلم افتخار خود را در این بخش تقدیم کرد به امیر سیاهی برای اثر «یک بار مصرف پلاستیکی، پر».
جایزه بهترین متن طنز
لوح تقدیر و جایزه نقدی برای متن طنز «برسد به دست کروناز عزیزم» تقدیم شد به عرفان صادقی.
جایزه بهترین اجرای طنز
تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای «برپاخند ازدواج در کرونا» تقدیم شد به عماد صدری‌نژاد.
جایزه بهترین پادکست
تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای پادکست «زالزالک» تقدیم شد به پویا الهامی
جایزه بهترین اثر در بخش مردمی
در این بخش هیات داوران علاوه‌بر جایزه اصلی، یک دیپلم افتخار نیز اهدا کرد.
دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای اثر «در روز جهانی خنده» تقدیم شد به ستایش ایلکا و تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای بهترین اثر در بخش مردمی تقدیم شد به کیاوش کمالی‌فر برای برنامه «شهر جفنگ».

جوایز بخش مشاغل:
جایزه بهترین صدابردار
لوح تقدیر و جایزه نقدی برای صدابرداری برنامه «حباب» از رادیو اقتصاد تقدیم شد به صدابردار برنامه، مجید آئینه.
جایزه بهترین گوینده زن
هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند ضمن تشکر از اجرای فریبا باقری در برنامه «شهر فرنگ»، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را برای گویندگی برنامه «صبح جمعه با شما» از رادیو ایران تقدیم کرد به نسیم رفیعی.
جایزه بهترین گوینده مرد
لوح تقدیر و جایزه نقدی برای گویندگی برنامه «رندانه» از مرکز گلستان تقدیم شد به مهدی صفرپور.
جایزه بهترین نویسندگی
هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند ضمن تشکر از وحید کمالی‌زاده برای نویسندگی برنامه «دکتر صبا»، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را برای نویسندگی برنامه «کوچه سلامت» از رادیو سلامت تقدیم کرد به نویسنده برنامه سمیه قاسمی.

جایزه بهترین شخصیت طنز
در این بخش ضمن تشکر ویژه از مهبد قناعت‌پیشه برای خلق شخصیت آقای نیکبختی در برنامه «صبح صبا»، هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به‌طور مشترک تقدیم کرد به منصور اسکندری برای خلق شخصیت کمال همنشین در برنامه «ایرانشهر» و بهاره غنی‌زاده برای خلق شخصیت قنداب خالا در برنامه «الو قنداب خالا» از مرکز آذربایجان‌غربی.

جایزه بهترین بازیگر زن
دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای بازیگری در برنامه «چوب‌خط» از رادیو جوان تقدیم شد به کودک بازیگر، هلیا توحیدلو.
لوح تقدیر و جایزه نقدی برای بازیگری در برنامه «صبح جمعه با شما» از رادیو ایران، تقدیم شد به فرانک رفیعی طاری.

جایزه بهترین بازیگر مرد
لوح تقدیر و جایزه نقدی برای بازیگری در برنامه «خندانک» از مرکز قزوین، به‌طور مشترک تقدیم شد به محسن گیلک‌زاده و مهدی خدایی.

جوایز بخش حرفه‌ای:
جایزه ویژه هیات داوران
هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند جایزه ویژه خود شامل تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی را برای تلاش ستودنی در عین محدودیت‌های فراوان برای تولید برنامه‌ای طنز در شبکه معارف را تقدیم کرد به محمدحسین آزما برای برنامه «پند خند». همچنین هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند جایزه ویژه خود شامل تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی را برای یک عمر تلاش و استمرار در عرصه بازیگری رادیویی تقدیم کرد به عباس محبی، خالق شخصیت دوست‌داشتنی جانعلی.

جایزه ویژه پاسداشت ادبیات فارسی
هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند جایزه ویژه خود شامل تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی را برای تلاش در حفظ و پاسداشت زبان فارسی تقدیم کرد به رشید کاکاوند برای اجرای برنامه «نیشدارو» از رادیو فرهنگ.

جایزه بهترین برنامک
هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند ضمن تشکر از تهیه‌کننده برنامک «مادرزن»، تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را برای برنامک «طوری نو» از رادیو گفت‌وگو تقدیم کرد به تهیه‌کننده برنامه، مطهره مهرابی.

جایزه بهترین برنامه کوتاه
تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای برنامه «عضد شو» از رادیو جوان تقدیم شد به تهیه‌کننده برنامه، امیر عضد.

جایزه بهترین مجله طنز
تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای برنامه «چشم زخم» از مرکز آذربایجان‌شرقی تقدیم شد به تهیه‌کننده برنامه، فاطمه پیری.

جایزه بهترین جنگ نمایشی
هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند ضمن تشکر از گروه تولیدکننده برنامه «صبح جمعه با شما» تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را برای برنامه «دلاشاد» از مرکز گلستان تقدیم کرد به تهیه‌کننده برنامه، مجتبی طالبی.

جایزه بهترین اثر جشنواره

هیات داوران نخستین جشنواره زیر چتر لبخند، تندیس صبا، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را برای برنامه «صبح صبا» از رادیو صبا تقدیم کرد به سردبیر برنامه، امیر اکبری.

احمدرضا معراجی/رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها