هشدار واتس اپ نسبت به استفاده از برنامه های مشابه

هزینه گزافی می پردازید!

«جی بی واتس اَپ» (GB WhatsApp) یک برنامه غیر رسمی است که از واتس اَپ متعلق به فیس بوک تقلید می کند و ادعا می کند ویژگی های پیام رسانی بیشتری را باز می کند.
«جی بی واتس اَپ» (GB WhatsApp) یک برنامه غیر رسمی است که از واتس اَپ متعلق به فیس بوک تقلید می کند و ادعا می کند ویژگی های پیام رسانی بیشتری را باز می کند.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، پیام رسان واتس اپ با هشدار به کاربرانی که برنامه‌های مشابه این پیام رسان را نصب می‌کنند، آن‌ها را به مسدود شدن برای همیشه تهدید کرد.

واتس اَپ به حدود یک میلیاردکاربر خود هشدار داده که در صورت بارگیری هرگونه نرم افزار شخص ثالث پشتیبانی نشده با ادعای افزودن ویژگی های چت، با مسدود شدن دائمی از این برنامه مواجه خواهند شد.

«جی بی واتس اَپ»(GB WhatsApp) یک برنامه غیر رسمی است که از واتس اپ متعلق به فیس بوک تقلید می کند و ادعا می کند ویژگی های پیام رسانی بیشتری را باز می کند.

این شرکت متعلق به فیس بوک پس از آنکه در اواخر ماه گذشته یک اَپ پشتیبانی نشده اندروید ادعا کرد برخی از ویژگی های پیام رسانی واتس اَپ را باز می کند و این خبر در سطح دنیای مجازی وایرال شد و گسترش یافت، این هشدار را در وب سایت خود منتشر کرد.

این برنامه با نام «جی بی واتس اپ»(GB WhatsApp) شناخته می شود و برای کاربران این ادعا را مطرح کرده که می تواند تصاویر بیشتری را همزمان ارسال کنند و با پاسخ خودکار مانند «در جلسه» پاسخ دهند.

همچنین ادعا می کند به شما امکان می دهد رسیدهای خواندن را پنهان کنید در حالی که هنوز قادر به دیدن وضعیت خواندن دیگران هستید، به همراه سایر مزایا.

گرچه ممکن است برای بسیاری از کاربران جذاب به نظر برسد اما واتس اَپ هشدار داده که بارگیری چنین نرم افزارهای شخص ثالث پشتیبانی نشده ممکن است هزینه زیادی برای کاربران به دنبال داشته باشد.

این امر می تواند شما را در ابتدا از واتس اَپ معلق کند و اگر نتوانید به حساب رسمی و واقعی واتس اَپ خود برگردید، آنگاه کلا مسدود خواهید شد و کاربر دسترسی به پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسان جهان را از دست خواهد داد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها