نسخه اصلاح شده‌ای از پیامرسان واتساپ عرضه شده که امکان دریافت تماس‌های واتساپ بدون نیاز به اینترنت را برای کاربران مهیا می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۱۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر، ترفند‌های زیادی در رابطه با استفاده از پیامرسان واتساپ در اینترنت وجود دارد که اکثر کاربران آن‌ها را می‌دانند، اما ترفند‌های بسیاری وجود دارد که محبوب‌ترین برنامه پیامرسان شرکت فیسبوک فاقد آنهاست و همه کاربران می‌خواهند این ویژگی‌ها به این پلتفرم اضافه شود.

ویژگی جدید Who’s Calling
 
به گزارش "punekarnews"، اکثر کاربران واتساپ این سوال را دارند که آیا این پیامرسان قصد دارد ویژگی دیگری را اضافه کند که به آن‌ها امکان می‌دهد بدون اتصال به اینترنت بدانند که چه کسی با آن‌ها تماس گرفته است یا خیر. با توجه به اینکه فیسبوک مالک این سرویس پیامرسانی است، اضافه کردن برخی از ویژگی‌های نقض حریم خصوصی کاربران را محدود می‌کند و هیچ امیدی نیست که این ویژگی به سیستم عامل واتساپ اضافه شود.

اگر می‌خواهید بدون اتصال به اینترنت، قابلیت Who’s Calling را داشته باشید، بهترین کار استفاده از نسخه توسعه داده شده واتساپ معروف به GBWhatsApp است. این برنامه اصلاح شده به شما کمک می‌کند هنگام باز کردن برنامه از بین مخاطبین خود متوجه شوید که چه کسی در حال تماس با شما است. شما می‌توانید برنامه GB WhatsApp را در Google جستجو و فایل APK برنامه را دانلود و نصب کنید.

برای استفاده از ویژگی Who’s Calling در GBWhatsApp، این مراحل را دنبال کنید: مرحله اول: GBWhatsApp را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. مرحله دوم: شماره تلفن خود را اضافه کنید تا حساب خود را از طریق "WhatsApp" فعال کنید. مرحله سوم: به تنظیمات، در GBWhatsApp بروید. مرحله چهارم: از صفحه تنظیمات اصلی، روی گزینه چت کلیک کنید. مرحله پنجم: روی گزینه Contact Online کلیک کنید. می‌توانید مخاطبی را که می‌خواهید اطلاعات وضعیت آن را بدست آورید مشخص کنید. وقتی از برنامه واتساپ استفاده می‌کنید یا بصورت آنلاین در دسترس هستید، برنامه برای شما اعلانی ارسال می‌کند که مخاطب مشخص شده در حال تماس با شماست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها