نبرد ۲ گلادیاتور
سامسونگ گلکسی اس‌۲۱ اولترا یا آیفون ۱۲ پرومکس؟

نبرد ۲ گلادیاتور

برخی از مفیدترین کاربردهای هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در آینده بازاریابی دیجیتال

نحوه ارتباط هوش مصنوعی با استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال به گونه‌ای است که می‌توان آینده روشنی را برای آن تصور کرد.
کد خبر: ۱۳۰۳۹۳۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک موضوع هوش مصنوعی یکی از پرحاشیه‌ترین موارد در حوزه وسیع صنعت فناوری است. به نظر می‌رسد لیست طولانی برنامه‌های کاربردی بالقوه آن پایان ناپذیر است و هر صنعتی تقریبا در هر مرحله از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند می‌شود؛ خواه این مرحله در ایجاد، تولید، تحقیقات بازار یا تحقیقات و ارتباط با مشتری باشد. کاربردهای آن برای دنیای بازاریابی دیجیتال گسترده و متنوع است، اما ما احتمالا تا ادعای تحقق کامل پتانسیل آن در این صنعت راهی طولانی در پیش داریم. در مورد برخی از مفیدترین کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال بیشتر بخوانید.
 
کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال
پست الکترونیک
 
بازاریابی از طریق ایمیل یکی از کارآمدترین راه‌ها برای دسترسی گسترده مخاطبان درگیر و اطمینان از پایین آمدن هزینه‌ها است. مطمئنا دستیابی به یک لیست گسترده و متنوع از مشترکان وقت‌گیر است و اگر مشاغل به سمت نرم‌افزاری که به طور خاص برای گرفتن جنبه‌های تکراری یا سنگین‌تر طراحی شده است نروند، می‌تواند بیشتر مقرون به صرفه باشد.
 
در اوایل سال جاری، MailChimp ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشاغل منتشر کرد تا در مکالمات خود استفاده کنند. ردیابی و مرتب‌سازی داده‌های جمع‌آوری شده مستقیما از نتایج ارتباط با ایمیل و صدور گزارش ROI برای کاربران آن، تنها دو مورد از با ارزش‌ترین ابزارهایی هستند که با استفاده از یادگیری ماشین به دست آمده‌اند. همراه با بسیاری از ابزارهای موجود برای مشاغل، که به طور مفصل در این بررسی تخصصی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد، استفاده MailChimp از هوش مصنوعی این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا کاربران را در برترین روش‌های مدرن بازاریابی دیجیتال قرار دهد.
 
ایجاد محتوا
 
گرچه ممکن است قاعده کلی این بوده است که میمون‌ها با ماشین تحریر می‌توانند شکسپیر را بنویسند، اما با وجود زمان کافی و موجودات فراوان می‌توان شکسپیر را نوشت، اما عملی‌ترین قانون در سال‌های 2020 این تصور است که با اجرای روش کافی هوش مصنوعی می‌تواند کل محتوا را برای شرکت‌ها بنویسد به دنبال افزایش تعامل و گسترش حضور دیجیتالی خود هستند.
 
برای مثال، مقاله‌ای کامل توسط دستگاهی تهیه شده است. فقط با یک مختصر مبهم، هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای در نوشتن محتوای روشنگری، دقیق و گاه پیچیده مهارت می‌یابد که بعید می‌داند برای شخصی که آن را نمی‌داند خیانت کند. برای شغلی که زمان‌بر است و برای اثبات ارزشمند بودن برای مارک‌ها نیاز به افزایش مداوم دارد. محتوای مصنوعی نوشته شده پتانسیل عظیمی را برای کل دنیای بازاریابی دیجیتال فراهم می‌کند؛ حتی اگر نگرانی از این که ربات‌ها مشاغل ما را بر عهده دارند بیشتر شود.
 
رسانه های اجتماعی
 
به همان اندازه که برای بازاریابی دیجیتال سودآور است، ناگفته نماند که رسانه‌های اجتماعی فراتر از محدوده هر یک از افراد یا حتی یک تیم قابل توجه از افراد است. هیچ شرکتی نمی‌تواند امیدوار باشد که بدون استفاده از برخی از ابزارهای هوشمند و مرتب‌سازی داده‌ها که به آن‌ها امکان می‌دهد سر و صدا را کاهش داده و موقعیت خود را مستقیما در مکان مورد نیاز قرار دهند، به پتانسیل کامل خود دست یابد و به بازار کامل هدف خود دسترسی پیدا کند.
 
برای سال‌های متمادی، غول‌های رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی را برای اطمینان از یک سیاست تبلیغاتی هدفمند پیچیده مستقر کرده‌اند. اکنون از ایجاد پست تا نظارت بر مبارزات زنده و استفاده از این داده‌ها برای استفاده در آینده، هوش مصنوعی اغلب توسط مشاغل در رسانه‌های اجتماعی مستقر می‌شود. یا دیگری کانال‌های معروف برای اطمینان از اینکه بیشترین سود را می‌توان از این پایگاه‌های گسترده کاربر به دست آورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها