سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

فوت ۷۱ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از شناسایی شناسایی ۶۶۰۸ بیمار جدید کووید ۱۹ خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.
کد خبر: ۱۳۰۲۵۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۸ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۶۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۵ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: در عین حال ۴۰۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که تا کنون ۹ میلیون و ۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها