رئیس رسانه ملی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۰۶

پیام تسلیت دکتر علی عسکری در پی ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، رئیس رسانه ملی با صدور پیامی، ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد و فیلسوف انقلابی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد و فیلسوف انقلابی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و به‌ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. آن عالم بزرگوار در تربیت شاگردانی مبرز و مسلط به علوم انسانی روز، با نگاهی دقیق به علوم اسلامی و تأسیس پژوهشگاهی کم‌نظیر در این زمینه، نقشی ماندگار از خود به‌جای گذاشت.

آیت‌الله مصباح یزدی در جهادی عالمانه به مقابله با تفکرات الحادی غرب و انحرافات فرهنگی پرداخت و اندیشه ناب اسلامی را روشن و پاکیزه به جامعه ارائه داد. آن فقیه مجاهد و انقلابی همواره در مسیر دفاع از ولایت‌فقیه ثابت‌قدم، صریح و صادق بود و با مطالعات عمیق و روشنگرانه علمی خود در مقابل دشمنان و مخالفان این اصل مترقی انقلاب و نظام اسلامی ایستاد.

از درگاه خداوند تعالی برای آن عالم بزرگوار و یار وفادار امام و رهبری علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده معزز ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری/ رئیس سازمان صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها