طبق شایعات، سامسونگ در کنار معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱، یک مدل شارژر ۳۰ وات هم معرفی و راهی بازار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،چندی پیش مشخص شد سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون شارژر راهی بازار می‌شود؛ اقدامی که شاید با الهام از حذف شارژر آیفون ۱۲ رخ داده است. حالا در گزارش‌های جدید گفته شده است که گلکسی اس ۲۱ در بعضی کشورها از جمله فرانسه و برزیل با شارژر و احتمالا کابل تبدیل USB-C به USB-C عرضه خواهد ‌شد.

گفته می‌شود این تصمیم به دلیل حفاظت از محیط زیست گرفته شده است؛ اما باعث نگرانی کاربران  شده؛ مخصوصا که پس از معرفی آیفون ۱۲، سامسونگ عرضه بدون شارژر آن را مسخره کرده بود.

بر اساس بخش دیگری از گزارش‌ جدید، سامسونگ قصد دارد در کنار معرفی گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، یک شارژر ۳۰ وات معرفی کند.حتی ادعا شده است که قیمت این شارژر کمتر از قیمت شارژر ۲۵ وات سامسونگ خواهد بود.

سه مدل گلکسی اس ۲۰ سال گذشته به همراه شارژر ۲۵ وات راهی بازار شدند؛ اما این گوشی‌ها از شارژر ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کردند. شارژر ۴۵ وات سامسونگ با قیمت ۴۹ دلار به‌ فروش می‌رسد.

طبق شایعات، گلکسی از ۲۱ اولترا از قلم دیجیتال برخوردار است؛ ولی قلم داخل گوشی قرار نمی‌گیرد و باید آن را در قاب محافظ مخصوصی قرار داد که برای این گوشی طراحی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها