پروژه Google Fi یک سرویس ارتباطی است که در دسترس کاربران قرار دارد؛ این نرم افزار متمرکز روی بحث ارتباط افراد با یکدیگر بر بستر اینترنت و شبکه است که در حال حاضر بسیاری از افراد در سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می‌کنند. اما به تازگی شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد محدودیت جدیدی را برای این برنامه در نظر بگیرد که باعث می‌شود کاربرانی که از گوشی‌های قدیمی استفاده می‌کنند، به این نرم افزار دسترسی نداشته باشند.
کد خبر: ۱۲۹۲۵۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس اعلام شرکت گوگل این شرکت قصد دارد به پشتیبانی پروژه Google Fi از گوشی‌هایی که از فناوری VoLTE استفاده نمی‌کنند پایان دهد. ابن تصمیم گوگل ظاهرا به دلیل تصمیم جدید اپراتور T-Mobile مبنی بر جمع آوری فناوری 3G از دکل‌های خود و جایگزین کردن آن با فناوری 5G است.

خدمات Google Fi

علت عدم پشتیبانی نرم افزار Google Fi از گوشی‌های قدیمی

در ماه ژولای نیز شرکت T-Mobile اعلام کرد قصد دارد از ارائه خدمات به دستگاه‌هایی که از فناوری VoLTE پشتیبانی نمی‌کنند خودداری کنند چرا که دستگاه‌هایی که از این فناوری پشتیبانی نمی‌کنند در هنگام مکالمه به شبکه 3G تغییر پیدا می‌کنند و از آنجایی که این فناوری در حال جمع شدن است، افراد باید به فکر خرید گوشی جدید باشند.

از طرفی هم نباید فراموش کرد این اپراتور شریک شرکت گوگل است و تصمیمات هر کدام از این دو شرکت بر دیگری تاثیر مستقیم خواهد گذاشت، به همین دلیل اپراتور T-Mobile خبر از پرداخت غرامت صد دلاری به افرادی که از نرم افزار Google Fi خریدی انجام داده باشند، داد. به این ترتیب کاربران باید به فکر خرید یک گوشی جدید با فناوری VoLTE باشند تا بتوانند از تمام خدمات گوگل استفاده کنند چرا که امکان محدود شدن سایر خدمات گوگل در آینده وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها