آقای Tetsuya Mizuguchi، تهیه‌کننده بازی Rez و ایده‌پرداز اصلی Tetris Effect، اعلام کرد که ساخت بازی جدید خود را آغاز کرده است
کد خبر: ۱۲۸۹۶۲۲

بازی Tetris Effect

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر،دو سال پیش بود که عرضه بازی Tetris Effect افراد زیادی را غافل‌گیر کرد. این عنوان با ترکیب تجربه تتریس کلاسیک و حس بخشیدن به صدا و تصویر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به طرفداران هدیه داد. Tetris Effect همچنین به‌تازگی تحت ویرایش جدیدی به‌نام Connected همراه با بخش چند نفره راه خود را به خانواده کنسول‌های Xbox باز کرده و حال، به‌نظر می‌رسد پروژه بعدی خالق این بازی استارت خورده است.

آقای Tetsuya Mizuguchi به‌تازگی به‌مناسبت نوزدهمین سالگرد بازی Rez توئیتی را منتشر کرده که در آن، از طرفداران بابت تجربه بازی‌های او تشکر می‌کند. Mizuguchi همچنین در بخشی از توئیت خود تأیید می‌کند که او و استودیو Enhance در حال پیشروی به ساخت پروژه‌ای جدید هستند، یک ماجراجویی جدید همراه با حس‌آمیزی. دیگر ساخته‌های آقای Mizuguchi مانند Rez و Child of Eden نیز تم مشابهی دارند و مطمئنا دیدن پروژه جدید او، جالب خواهد بود.

استودیو Enhance همچنین در سال گذشته بازی دیگری به‌نام Humanity را معرفی کرده بود، اما به‌نظر می‌رسد پروژه جدید ارتباطی با آن بازی ندارد. Mizuguchi پیش‌تر اعلام کرده بود که به‌لحاظ تجاری انتقال از نسل هشتم کنسول‌های خانگی به نسل نهم می‌تواند سخت باشد، اما استودیو Enhance برای بهره‌گیری از قدرت کنسول‌های نسل بعدی در موقعیت خوبی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها