شرکت گوگل، پشتیبانی خود را از برنامه Trusted Contacts در یک دسامبر به پایان می‌رساند و برنامه Google Maps اشتراک گذاری مکان‌ها را بر عهده خواهد گرفت.
شرکت گوگل، پشتیبانی خود را از برنامه Trusted Contacts در یک دسامبر به پایان می‌رساند و برنامه Google Maps اشتراک گذاری مکان‌ها را بر عهده خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۸۱۵۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل اعلام کرد به پشتیبانی از برنامه Trusted Contacts خود پایان می‌دهد. برنامه Trusted Contacts برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند موقعیت مکانی خود را با دوستان یا اقوامی که مورد اعتماد شما هستند، به اشتراک بگذارید. اکنون این برنامه از فروشگاه Google Play حذف شده است و پشتیبانی از آن در اول دسامبر سال ۲۰۲۰ متوقف می‌شود.

تفاوت برنامه Google Maps و برنامه Trusted Contacts


با حذف این برنامه از فروشگاه Google Play، قابلیت اشتراک گذاری مکان تنها از طریق برنامه Google Maps در دسترس خواهد بود. با این حال، ویژگی موجود در برنامه Google Maps کمی متفاوت‌تر از ویژگی موجود در برنامه Trusted Contacts است. به طوری که Google Maps از کاربر می‌خواهد به طور دستی موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارد درحالی که برنامه Trusted Contacts در صورت فعال بودن اگر پاسخی از کاربر دریافت نکند بعد از گذشت ۵ دقیقه، موقعیت مکانی کاربر را به طور خودکار با شخصی که موقعیت مکانی را درخواست کرده بود، به اشتراک می‌گذارد.

حذف برنامه Trusted Contacts از فروشگاه Google Play
برنامه Trusted Contacts در شرایط اضطراری اگر اعضای خانواده نگران کاربر و موقعیت مکانی او باشند، مفید بود. همانطور که گفته شد پشتیبانی از این برنامه در ماه دسامبر به پایان رسیده و کاربران دیگر نمی‌توانند آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنند. کاربرانی که تا کنون از این برنامه استفاده کرده‌اند، می‌توانند مخاطبین خود را از صفحه Trusted Contact خود بارگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها