مایکروسافت و سامسونگ اخیرا از یک همکاری بین‌المللی در حوزه املاک و مدیریت آن‌ها خبر داده‌اند که شامل پلتفرم اینترنت اشیاء «Azure Digital Twins» و «SmartThings» می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۲۱۳۳

این دو شرکت با استفاده از این پلتفرم‌ها، سرویس‌های ابری و همچنین دستگاه‌های هوشمند سامسونگ می‌خواهند به سازمان‌ها در سراسر جهان برای بهینه‌سازی عملیات‌های ساختمانی، نگهداری تجهیزات، مدیریت انرژی، عملکرد تجهیزات و موارد دیگر کمک کنند.

به گزارش مایکروسافت، در طی این همکاری دو غول دنیای فناوری از لوازم خانگی هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با SmartThings استفاده خواهند کرد که به همراه پلتفرم Azure Digital Twins و خدمات میدانی Dynamics 365 مایکروسافت، نگهداری و مدیریت ساختمان‌ها را بهبود می‌دهند. این سرویس‌ها اطلاعات را جمع‌آوری و تحلیل خواهند کرد.

پلتفرم اینترنت اشیاء آژور قادر به پردازش اطلاعات میلیون‌ها سنسور مورد استفاده در ساختمان‌ها و دستگاه‌ها است که با استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، مشکلات را شناسایی و به مدیر ساختمان اطلاع داده می‌شود و سپس با ارتباط با خدمات میدانی Dynamics 365، فرد مناسب برای برطرف کردن آن تعیین می‌شود.

این همکاری توانایی‌های سامسونگ در زمینه لوازم خانگی هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و تلویزیون‌ها را افزایش می‌دهد و آن‌ها را تبدیل به گروهی از تجهیزات هوشمند می‌کند. این همکاری گوشی‌های هوشمند سامسونگ شامل محصولات سری XCover Pro را نیز پوشش می‌دهد تا کارگران تجربه بهتری داشته باشند.

سامسونگ می‌خواهد ابزارهای توسعه SmartThings موبایل را ارائه کند تا سازندگان بتوانند تجربه زندگی متصل مناسب و شخصی‌سازی شده را در اختیار کاربر نهایی قرار دهند. در طی این همکاری طیف وسیعی از لوازم سامسونگ شامل یخچال‌های هوشمند، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تصفیه‌کننده هوا، فرها و سایر دستگاه‌های متصل به پلتفرم SmartThings مورد استفاده قرار می‌گیرند و مدیران ساختمان‌ها می‌توانند روی آن‌ها به صورت لحظه‌ای نظارت داشته باشند.

در کنار ارائه قابلیت‌های جدید، مایکروسافت و سامسونگ برنامه‌های بازاریابی جهانی، شراکت و برنامه‌های فروش را در یک راستا یکدیگر قرار می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها