مراسم معرفی موبایل های جدید گوگل فردا شب برگزار خواهد شد و حالا یک روز مانده به رونمایی، افشاگر معروف «ایوان بلس» تصاویر جدیدی از پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۸۱
انتشار تصاویر جدید از پیکسل‌های گوگل؛ یک روز مانده به رونمایی + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، گوگل پیکسل 2 توسط کمپانی تایوانی HTC تولید خواهد شد و احتمالاً از بدنه حساس به فشار (مانند HTC U11) بهره می برد. این تلفن به نمایشگر 5 اینچی تمام اچ دی مجهز شده و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی، با قیمت های 649 و 749 دلار به فروش خواهد رسید.

همچنین به گفته ایوان بلس، موبایل مورد بحث در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) به بازار عرضه می شود که تقریباً مشابه مدل قبلی بوده و بین معرفی تا عرضه آن، 15 روز فاصله وجود دارد. بد نیست بدانید که گوگل پیکسل سال گذشته 5 اکتبر به بازار معرفی شد و در تاریخ 20 اکتبر به دست مشتریان رسید.

مدل پیکسل 2 XL هم که توسط شرکت LG به تولید می رسد، با قیمت های 849 و 949 دلار برای نسخه های 64 و 128 گیگابایتی، تقریباً یک ماه بعد و در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) به بازار می رسد که 12 روز پس از عرضه آیفون X خواهد بود.

گفتنی است موبایل مذکور از حاشیه های باریک تری نسبت به برادر کوچکتر خود برخوردار بوده اما باز هم با این حال نسبت به رقبایی مانند گلکسی نوت 8 و ال جی V30 فاصله قابل توجهی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها