نیروی انتظامی و سازمان صداوسیما برای کاهش هرچه بیشتر تلفات رانندگی کمیته‌ای ویژه تشکیل خواهند داد تا با برنامه‌ریزی دقیق طرح مدون فرهنگ‌سازی را تدوین و اجرا کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷۴
کمیته مشترک پلیس و رسانه ملی برای کاهش تلفات رانندگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس رسانه ملی در نشست مشترک بر همکاری‌های پلیس و رادیو و تلویزیون در مسیر فرهنگ‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کردند.

دکتر علی‌عسکری در حاشیه این نشست با اشاره به مسئولیت‌های متعدد، متکثر و متنوع نیروی انتظامی در کشور گفت: برای تحقق اهداف نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت از حمایت‌های رسانه‌ای با محوریت فرهنگ‌سازی دریغ نمی‌کنیم.

رئیس رسانه ملی ترافیک و تلفات رانندگی را در صدر اولویت‌های کار رسانه‌ای و فرهنگ‌سازی برشمرد و افزود: با وجود کاهش تعداد کشته‌های تصادف‌های رانندگی، اما همچنان لطمه‌های زیادی به کشور و هموطنان وارد می‌شود و در این نشست مقرر شد با فعال شدن یک کمیته هماهنگی به‌طور خاص در این حوزه برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی شود. فرمانده نیروی انتظامی نیز در حاشیه این نشست گفت: رسانه ملی در میان همه سازمان‌ها بیشترین همکاری و تعامل را با نیروی انتظامی دارد و نقش آن در آگاه‌سازی و پیشگیری اجتماعی بی‌همتا است.

سردار حسین اشتری افزود: ناجا به میزانی که از ظرفیت رسانه ملی بهره‌مند شود از اقدامات عملیاتی و انتظامی بی نیاز خواهد شد و شاهد کاهش تخلفات و جرائم رانندگی خواهیم بود.

اشتری با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و هوشمندسازی در تحقق اهداف پلیس، تصریح کرد: تمرکز بر این رویکردها آرامش و امنیت بیشتر مردم را به‌دنبال دارد.

سردار اشتری با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، ادامه داد: علاوه بر برنامه‌ریزی رسانه‌ای برای اقدامات پلیس در این هفته، درباره موضوع‌های دیگری مانند ترافیک، قاچاق کالا و مواد مخدر، آسیب‌های اجتماعی، ماه محرم و اربعین حسینی بحث و تبادل نظر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها