امروز علاوه بر تصویر شماتیک آیفون 8 در فروم اسپیکر هوشمند هوم پاد، عکس دیگری هم در شبکه های اجتماعی چینی منتشر شده که طراحی نهایی مورد انتظار این موبایل را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۶۳
تصویر منتسب به بسته بندی آیفون 8، طراحی نهایی این موبایل را نشان می‌دهد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، در این عکس که به برگه چاپی مربوط به بسته بندی آیفون 8 منتسب شده، نحوه خروج محل تعبیه سیم کارت از دستگاه را می بینیم که البته موضوع مهمی نیست، اما مهم تر از آن طراحی ظاهری کل دستگاه است که با شایعات پیشین کاملاً همخوانی دارد.

با توجه به این تصویر، تمام پنل جلوی دستگاه با نمایشگر پوشانده شده و فقط قسمت کوچکی از بالای آن به اسپیکر، دوربین و حسگرها اختصاص یافته. چنین طرحی قبلاً در رندرهای مختلف دیده شده و به تأیید سازندگان قاب‌های محافظ هم رسیده بود.

اگرچه این تصویر کاملاً شبیه برگه‌های راهنما در بسته بندی آیفون‌های کنونیست، اما منابع خبری در مورد اصالت آن تردید دارند. علاوه بر نامطمئن بودن فرد افشاگر، تاکنون سابقه نداشته که اطلاعات بسته بندی آیفون به این زودی فاش شود.

گفتنیست جعلی بودن عکس فوق به معنای تکذیب شکل ظاهری آیفون 8 نیست. همین امروز، توسعه دهندگان پلتفرم اپل با کنکاش در کدهای داخلی اسپیکر هوشمند هوم پاد، توانستند اطلاعات خوبی را در مورد این موبایل به دست آورند و طراحی آن را هم تأیید کنند.

با این حال در کنار طراحی نوین و زیبا، عوامل متعدد دیگری هم در موفقیت نهایی این محصول گران قیمت نقش دارند و باید دید آیا اپل می تواند انتظارات بالا را در مورد آیفون 8 برآورده سازد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها