مستندی به کارگردانی سعید آقاخانی

«جهت» در حال تدوین و ساخت موسیقی

مستند «جهت»‌ به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی سعید آقاخانی این روزها در حال تدوین است و به زودی از شبکه نسیم پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۰۳۵
«جهت» در حال تدوین و ساخت موسیقی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، مستند «جهت» در مراحل ساخت موسیقی و تدوین قرار دارد و هنوز زمان دقیق پخش آن مشخص نیست. چندی پیش ضبط استودیویی و گزارشی این مستند به پایان رسیده بود و تدوین نیز به 30 درصد رسیده است.

تا هفته آینده تیتراژ و تیزرهای مربوط به این برنامه مستند از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت. برنامه‌ «جهت» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید شده است.

بخشی از این برنامه شامل گزارش‌هایی است که توسط امیرغفارمنش به عنوان گزارشگر ضبط شده و در آنها درباره اعتیاد با افراد مختلفی نظیر معتادها، افراد نجات یافته از دام اعتیاد، مسئولین کمپ اعتیاد،‌ سردار منتظرالمهدی (معاون اجتماعی پلیس ناجا) و ... گفت‌وگو شده است.

ساختار این برنامه که درباره اعتیاد است، تلفیقی از گزارش، گفت‌وگو و مناظره است و در هر قسمت که زمانی حدود 30 دقیقه دارد‌، کارشناس به همراه سعید آقاخانی که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، مجری بخش‌های داخل استودیو نیز هست درباره موضوع مورد بحث صحبت می‌کنند و در کنار آنها تعدادی از مردم عادی حضور دارند و در گفت‌وگوها شرکت می‌کنند. در بخش کارشناسان، پزشک روانشناس، کارشناس‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر و ... حضور دارند.

سایر عوامل برنامه تلویزیونی «جهت» عبارتند از: تهیه کننده: جواد فرحانی، نویسنده و کارگردان : سعید آقاخانی، مجری: امیرغفارمنش، مجری طرح و مدیر تولید: سید حسین هادیان فر، مدیر تصویربرداری : امیر معقولی، تصویر بردار: ایمان سرمستی، تدوین سیامک مهماندوست، دستیار تدوین: مهشاد فقهایی، صدابرداران: علی عدالت‌دوست، هادی معنوی، جانشین تولید: محمد عزتخانی، برنامه‌ریز: ساناز بصیر، دستیار کارگردان: سعید سیری، مدیر هماهنگی: رضا امیرنیا، روابط عمومی: علیرضا یگانگی، تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر تدارکات: امیر جعفری، عکاس: خورشید آقاخانی، دستیاران تصویر: حسین سبزیکاریان، احسان صفرزاده، مهدی مرادی، دستیاران صدا: سیوان محمودی، جواد باقری، مجید کریمیان، صحنه: امین جهانی، گریم: مهرناز عباسی، محمود جعفری، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، دستیاران تدارکات: مسعود ریحانی، رسول عابدی.

«جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» مستندی 60 قسمتی است که قرار است بزودی از شبکه نسیم پخش شود. نکته قابل توجه در این است که شبکه نسیم به عنوان شبکه‌ سرگرمی شناخته می شود و مستند «جهت» را می‌توان اولین مستندی دانست که در شبکه نسیم و در فضای جدی ساخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها