گزارشی از یک برنامه رادیویی مشاوره‌ محور

زندگی زیر ذره‌بین رادیو تهران

رادیو تهران به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت با تهیه ویژه برنامه های مناسبتی و مذهبی این روز را تسلیت می گوید.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۳
مرور زندگی تا شهادت امام محمد باقر (ع) در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، ویژه برنامه «مرثیه باران» ضمن تحلیل شخصیت علمی امام محمدباقر (ع) با حضور کارشناسان به نقش ایشان در کربلا و حفظ دین اشاره می کند.

این برنامه جمعه از ساعت 9 و 30 دقیقه سیره و نحوه زندگانی حضرت را بررسی و با اجرای نمایش با عنوان مردی که در زمان امام (ع) زندگی می کرد، پخش می شود.

پخش سخنرانی، مداحی اهل بیت (ع) ، ذکر مصیبت و عزاداری به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) از دیگر بخش هایی است که همراه با بحث های کارشناسی و گزارش ها تهیه شده است.

مسابقه رادیویی

ویژه برنامه «عقیق» با رویکرد مذهبی و معارفی تدارک دیده شده است که پنجشنبه از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه پخش می شود و مخاطبان با ارسال پیامک به شماره 3000094 می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت کنندگان در این مسابقه با پاسخ به بخش اطلاعات عمومی که شامل پرسش هایی از زندگینامه امام، فضائل اخلاقی و روزگار امامت ایشان است، می توانند برنده این مسابقه شوند.

بازیگری و گزاشگر محله از دیگر بخش های این مسابقه است که شرکت کننده باید اطلاعاتی از اماکن مذهبی و دیدنی ارائه دهند.

گزیده ای از سخنرانی بزرگان که حاوی پیام های اخلاقی و مذهبی هم برای این مسابقه طراحی شده است که شرکت کنندگان باید به سوالاتی که از میان مباحث بیان می شود، پاسخ دهند.

شبستان

«شبستان» عنوان برنامه دیگری از رادیو تهران است که درباره خصوصیات بارز امام از منش، دانش، عبادت و روزگار حضرت می گوید. آشنایی با مراحل زندگی حضرت ، روزگار امامت از دیگر بخش هایی است که ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو تهران می رود.

سوگواره

«سوگواره» در سالروز شهادت از ساعت 7 و 30 دقیقه به فرازهایی از زندگی امام محمد باقر (ع) و شخصیت هایی که از امام تاثیر گرفتند، می پردازد.

جایی که آدم‌ها آغاز می‌شود

ویژه برنامه «جایی که آدم‌ها آغاز می‌شود»، در قالب روایی صفات و گفته های این امام معصوم روایت می شود.

علاوه بر این؛ با در نظر گرفتن احادیث، سعی شده اشاعه کلام‌ها را به نوعی در زندگی نمایان کند و در سی دقیقه نقدی اجتماعی به مسائل روز جامعه داشته باشد.

برنامه رادیویی «جایی که آدم‌ها آغاز می‌شود» جمعه از ساعت 20 روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

گفتاورد

«گفتاورد» ویژه برنامه دیگری از رادیو تهران است که با الگوسازی از صفات ائمه ویژه شهادت امام محد باقر (ع) طراحی شده است و پنجشنبه از ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها