شبکه رادیویی تهران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهید محمدعلی رجایی و روز مبارزه با تروریسم، مستند زندگی این شهید گرانقدر را تقدیم مخاطبان می کند.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۳
زندگی شهید رجایی مستند رادیویی می شود

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد بودند که با یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند، اما منافقین در 8 شهریور سال60 آن دو یار عزیز، محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت را به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌وزیری به شهادت رساندند.

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت این شهیدان، مستند رادیویی «سایه روشن» یکشنبه 7 شهریور از ساعت 15 پخش و زندگینامه این شهیدان مرور می شود.

علاوه براین؛ بخش اعظم این مستند در موزه شهید رجایی تهیه شده است، خانه شهید رجایی پس از مرمت و بازسازی کامل به موزه تبدیل شد.

در این مستند رادیویی روایتی از این موزه، آثار شهید رجایی، اعم از میز و اتاق کار، وسایل شخصی، محل پذیرایی از مهمانان خارجی و محل زندگی وی خواهیم داشت.

برگزیده ای از سخنان امام خمینی (ره)، سیری در دوران کودکی شهید رجایی، محیط خانوادگی و سیره اخلاقی این شهید بزرگوار هم از دیگر بخش هایی است که به آنها پرداخته می شود.

مستند سایه روشن کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران است که مینا نیکانیک تهیه این قسمت از برنامه را بر عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها