نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی‌تبار سینما، این روزها علاقه زیادی به همکاری با رسانه تلویزیون پیدا کرده است. او که هم‌اکنون مشغول بازی در یک کمدی اکشن خانوادگی تلویزیونی در سرزمین مادری‌اش است، قرارداد بازی در یک کار تازه را امضا کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۷
نیکول کیدمن، مهمان تازه تلویزیون

همکاری مشترک جدید او با تلویزیون، «برفراز دریاچه: دختر چینی» نام دارد. این مجموعه را جین کمپیون، فیلمساز سرشناس دنیای سینما کارگردانی می‌کند. کمپیون قبلا در سال 1996، کیدمن را در درام تاریخی «پرتره یک بانو» کارگردانی و هدایت کرد.

کار تازه تلویزیونی این خانم فیلمساز، فصل دوم مجموعه موفق «برفراز دریاچه» است. وظیفه کارگردانی فصل اول را نیز همین فیلمساز به عهده داشته است. الیزابت موس بازیگر اصلی فصل اول مجموعه بود که با فصل دوم هم همکاری می‌کند.

او دوباره در نقش رابین گریفین بازی می‌کند که یک کارآگاه نکته‌سنج بود. داستان فصل دوم، چهار سال پس از پایان داستان فصل اول اتفاق می‌افتد. این بار این کارآگاه کنجکاو، مامور تحقیق درباره جسد مجهول‌الهویه‌ای می‌شود که آب دریا او را به ساحلی در استرالیا رسانده است.

سازندگان مجموعه هنوز درباره نقش کیدمن در آن صحبتی نکرده‌اند و کسی نمی‌داند وی در قالب چه شخصیتی ظاهر خواهد شد. با این حال، منابع نزدیک به سازندگان مجموعه می‌گویند اهمیت نقش و کاراکتر او، به اندازه اهمیت نقش و کاراکتر الیزابت موس است. در عین حال، شنیده می‌شود کیدمن در داستان مجموعه، نقش آدمی مرموز را به‌عهده دارد. خود بازیگر هم حاضر به ارائه اطلاعات در مورد نقش خود در این درام تاریخی پرتنش نشده است.

برفراز دریاچه را جین کمپیون با کمک جرالد لی خلق کرد و فصل اول آن، در سال 2013 روی آنتن تلویزیون استرالیا رفت.

کیفیت بالای مجموعه، نقدهای مثبت منتقدان را به همراه داشت و خیلی زود پخش بین‌المللی آن در دستور کار شبکه‌های مهم و بزرگ جهانی قرار گرفت.

همان زمان کمپیون اعلام کرد برای فصل دوم آن سراغ یک ستاره سرشناس بین‌المللی خواهد رفت. پیش‌بینی رسانه‌های گروهی در این رابطه درست از آب درآمد. آنها گفتند کمپیون برای فصل دوم، از کیدمن دعوت به همکاری خواهد کرد! این فیلمساز از کیدمن به عنوان بازیگری منضبط اسم می‌برد که اهمیت زیادی به کار خود داده و بسیار وسواسی است.

رسانه‌های گروهی به این نکته اشاره می‌کنند که کیدمن، پس از سال‌ها دوری از رسانه تلویزیون دوباره به سمت آن برگشته است. او که شروع فعالیت بازیگری‌اش با حضور در چند مجموعه تلویزیونی استرالیایی بود، پس از ازدواج با تام کروز و عزیمت به هالیوود، با تلویزیون هم خداحافظی کرد. مدتی قبل اعلام شد او به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده با مجموعه تلویزیونی «دروغ‌های بزرگ کوچک» همکاری دارد. این مجموعه در استرالیا و در هشت اپیزود تهیه می‌شود.

کیدمن در این کمدی درام، نقش مادری را دارد که هر روز فرزندش را به مهدکودک می‌برد. در این مکان، او با چند مادر دیگر آشنا و دوست می‌شود. وقوع یک قتل، دوستی این مادران را وارد چالش تازه‌ای می‌کند.

مترجم: کیکاووس زیاری

منبع: هالیوود ریپورتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها