پس از سال‌ها پراکندگی و سیاست نام‌گذاری نامنظم سامسونگ، بالاخره سامسونگ به فکر اصلاح زیر شاخه‌های برند گلکسی افتاده است. در حال حاضر گوشی‌های خانواده گلکسی شامل یک حرف و یک عدد هستند. جدیدترین گوشی‌های برند گلکسی، که این روزها سر وصدای زیادی به راه انداخته‌اند، گلکسی C5 و C7 نام دارند. انتظار می‌رود این دو گوشی نخست راهی بازار چین شوند.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۶
مشخصات و قیمت گلکسی C5 و گلکسی C7 فاش شد

یه گزارش جام جم کلیک ، گلکسی C5 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و گلکسی C7 به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز است که رزولوشن هر دو آن‌ها ۱۰۸۰p است و بدنه‌ آن‌ها مانند سری HTC One کاملا از فلز ساخته شده است.

در بخش سخت افزاری گلکسی C5 به اسنپدراگون ۶۱۷ و گلکسی C7 به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است که گفته می‌شود هر دو گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. دوربین اصلی از لنز ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f1.9 سود می‌برد و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است. هر دو اسمارت فون از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا باتری‌های ۲۵۰۰ و ۳۳۰۰ میلی آمپری خود را به سرعت شارژ نمایند.

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این دستگاه‌ها، اندروید ۶.۰ است که به رابط تاچ ویز مزین شده. اما خبر بدی که باید اعلام کنیم مربوط به قیمت این گوشی‌هاست. پیش‌تر اعلام شد که قیمت از ۲۵۰ دلار آغاز می‌شود اما حالا منابع چینی اعلام کردند قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی C5 از ۳۳۵ دلار شروع می‌شود و این میزان برای نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی C7 برابر با ۴۰۰ دلار است.

منبع: آی تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
عالی هست اما نرم افزارش زود تر بیاورید

نیازمندی ها