اگرچه مدت زمانی زیادی از روی آوردن بلک‌بری به تولید گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید نمی‌گذرد، با این حال به نظر می‌رسد این شرکت کانادایی سال آینده نیز دستگاه‌های بیشتری با بهره‌گیری از پلتفرم مانتین ویوها را راهی بازار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۵
بلک‌ بری با دو گوشی میانرده اندرویدی می آید

به گزارش جام جم کلیک ، بر اساس گفته‌های مدیرعامل بلک‌ بری John Chen، این شرک کانادایی تا پایان سال جاری لااقل 2 گوشی میان رده قدرت گرفته از پلتفرم اندروید را راهی بازار خواهد کرد. علاوه بر این شنیده می‌شود یکی از گوشی‌ها به کیبورد فیزیکی مشابه با آنچه در Priv مورد استفاده قرار گرفته بود تجهیز خواهد شد، این در حالی است که مدل دیگر دارای نمایشگر فول تاچ است.

بر این اساس انتظار می‌رود این شرکت کانادایی در سال جاری تمرکز خود را به تولید دستگاه‌های اندرویدی معطوف کرده و بعید می‌رسد شاهد عرضه گوشی‌ای قدرت گرفته از پلتفرم BB10 باشیم. با توجه به شایعات از پیش درز کرده می‌توان پیش‌بینی کرد که یکی از گوشی‌های مورد بحث با نام Vienna دارای مشخصات سخت‌افزاری همچون نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، سه گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون 615 و دوربین اصلی 18 مگا پیکسلی باشد. لازم به ذکر است که تاکنون اطلاعاتی در رابطه با خمیده بودن یا نبودن نمایشگر Vienna منتشر نشده است.

بر کسی پوشیده نیست که قیمت بالای Priv را می‌توان اصلی‌ترین علت فروش ضعیف این محصول دانست که البته به نظر می‌رسد بلک‌ بری با درک این مطلب در نظر دارد با بازنگری کلی، به سوی محصولات میان رده اندرویدی نیز روی آورد. در همین رابطه مجله Gadgets 360 نیز تائید کرده که گوشی‌های جدید بلک‌بری با قیمت 300 الی 400 دلار عرضه خواهند شد و تنها یکی از آن‌ها به کیبورد فیزیکی مجهز شده است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها