وقتی صحبت از رانندگی به میان می آید، قطعا همه تایید می کنند که اتومبیل ها نسبت به گذشته به مراتب هوشمندتر هستند و این امر خود به سفرهای ایمن تر جاده ای ختم شده است. حالا کمپانی خودروسازی آلمانی، بی ام دبلیو ، اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرده است که دستیار شخصی رانندگان خواهد بود. البته این اپلیکیشن هنوز با تجربه خودروی خودران بسیار فاصله دارد، ولی به نوبه خود قابلیتی بسیار دلنشین است.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۸
اپلیکیشن جدید بی ام دبلیو در خدمت رانندگان

به گزارش جام جم کلیک ،Connected اپلیکیشن جدید بی ام دبلیو برای صاحبان اتومبیل است که در کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت، Build 2016 معرفی شد. این اپلیکیشن به تدریج با عادات شما در رانندگی آشنا می شود، و سپس می تواند مقصد موردنظر راننده را پیش بینی کند. این اپلیکیشن در حال حاضر برای کاربران iOS در دسترس است. هنوز در خصوص زمان انتشار اپلیکیشن برای کاربران اندرویدی اطلاعاتی منتشر نشده است.

خدمات این اپلیکیشن بر مسیریابی متمرکز است. این اپلیکیشن می تواند با توجه به شرایط ترافیکی هر لحظه، مدت زمان لازم برای رسیدن به مقصد را نمایش دهد. همچنین مسیر از اسمارت فون تا خودرو را نیز می توانید بر روی این اپلیکیشن ببینید.

این اپلیکیشن را همچنین می توانید به تقویم خود مرتبط کنید تا مسیرهای شما را یر اساس برنامه تان تنظیم کند. این اپلیکیشن بر اساس پلتفرم وابسته به فضای ابری مایکروسافت، Azure ، قرار دارد و امید می رود در آینده هوشمندتر شود.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها