تشییع پیکر 30 شهید غواص خط شکن کربلای 4 صبح امروز درچالوس آغاز شد و سپس در شهرهای کلاردشت، مرزن آباد و نوشهر تشییع می شوند .
کد خبر: ۸۲۳۸۲۱
تشییع پیکر شهدای غواص در شهرهای مختلف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، برهمین اساس، پیکر این شهدا عصر امروز در شهرهای نور،رستم رود، ایزد شهر و محمودآبادتشییع می شوند.

پیکر پاک 13 غواص شهید ازساعت نه صبح امروز درعلی آباد کتول تشییع شد.

مردم علی آباد کتول در نخستین ساعات صبح جمعه قدرشناسانه به استقبال 13 غواص شهیدرفتند.

پیکر پاک این شهیدان در میان حضور انبوه مردم علی آباد کتول بدرقه شد و بعد از آن عطر حضور این شهیدان خط شکن فضای رامیان را معطر و روحانی می کند .آزادشهر مقصد بعدی 13 غواص شهیدی است که به گلستان آمده اند.

مردم در مینودشت ،گالیکش ، کلاله، و مراوه تپه هم فردا و پس فردا میزبان شهدای والامقام خواهند بود.

مراسم شب وداع با شهدای گرانقدر غواص عصر یکشنبه آینده در مصلی جمعه گرگان برگزارمی شود و روز دوشنبه در همین شهر تشییع خواهند شد. 13 شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)روز سه شنبه هفته آینده در نوکنده ، اینچه برون ، قرق و شهر انبارالوم به خاک سپرده می شوند.13 شهید غواص رزمندگان عملیات کربلای چهار هستند.

‎پیکر مطهر13شهید غواص و خط شکن استان اصفهان دیشب درشهرستان چادگان تشییع شد.

بیش از پنج هزار نفر از مردم شهرچادگان و رزوه دیشب دراین مراسم معنوی پیکر این شهدا را از ورودی شهر چادگان به سمت میدان ا... تشییع کردند.

از شهدای تشییع شده در شهرستان فریدونشهر،یک نفر با نام شهید محمد جواد زمانی که زادگاهش در شهر برف انبار فریدونشهر است شناسایی شده و قرار است در اصفهان به خاک سپرده شود.

38 شهید غواص خط شکن و گمنام عملیات کربلای چهاراز استان اصفهان هستند که از این تعداد، هویت 11 شهید شناسایی شده است و 27 شهید دیگر گمنام هستند.

پیکر مطهر 13 شهید غواص و خط شکن استان اصفهان در شهرستان فریدونشهر تشییع شد.

این آیین معنوی دیشب از ورودی شهر برف انبار آغاز شد و تا امامزاده تاجعلی(ع) فریدونشهر پایان یافت.

از شهدای تشییع شده در شهرستان فریدونشهر یک نفر با نام شهید محمد جواد زمانی که زادگاهش در شهر برف انبار فریدونشهر است شناسایی شده است و قرار است در اصفهان به خاک سپرده شود.

38 شهید غواص خط شکن و گمنام عملیات کربلای چهار از استان اصفهان هستند که از این تعداد هویت 11 شهید شناسایی شده است و 27 شهید دیگر گمنام هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها