میان رده جدید موتورولا؛

موتو ایکس 4 در بنچمارک Geekbench رویت شد

در طول دو هفته‌ی گذشته تصاویر مختلفی از موتو ایکس نسل سوم منتشر شد، اما این عکس‌ها صرفا تصاویری از قطعات این گوشی جدید بودند و شکل کلی آن را نمایش نمی‌دادند. با این حال تصویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده، جزئیات بیشتری از آن را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۸۳۰۱
تصویر جدیدی از موتو ایکس نسل سوم موتورولا فاش شد

به گزارش جام جم کلیک: تصاویر جدیدی که از گوشی موتو ایکس نسل سوم منتشر شده، ابعاد بسیار کوچک ۵۹ در ۸۸ پیکسلی دارد و خیلی واضح نیست، اما با بزرگنمایی آن می‌توان شکل کلی موتو ایکس نسل سوم را دقیق‌تر مشاهده کرد که شباهت‌های زیادی با تصاویر فاش شده‌ی قبلی دارد.

به نظر می‌رسد این عکس مربوط به کنفرانس معرفی موتو ایکس نسل سوم موتورولا باشد که در ابعاد کوچکی فاش شده است. اگر با دقت بیشتری به عکس نگاه کنید متوجه لوگوی موتورلا در زیر دوربین خواهید شد. طرح قاب پشتی نیز تشابه زیادی به گوشی‌های قبلی این شرکت دارد.

از نمای جلوی گوشی در عکس نمی‌توان اطلاعات زیادی بدست آورد اما شباهت آن به نکسوس ۶ با وجود دو اسپیکر در جلوی گوشی کاملا نمایان است. در مورد ابعاد صفحه نمایش نیز شایعات قبلی حاکی از عرضه‌ی دو نسخه‌ی جداگانه در ابعاد ۵.۲ و ۵.۷ اینچی است.

با توجه به محبویت گوشی‌های سری موتو ایکس و توجه زیادی که موتورلا به سادگی رابط کاربری گوشی‌های خود دارد، تنها موردی که انتظار می‌رود با بهبود چشمگیری همراه شود، افزایش کیفیت دوربین در موتو ایکس نسل سوم است.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها