وی به ارائه برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو پرداخت و اظهار کرد: با توجه به موارد مطروحه به عنوان معضلات و مشکلاتی که شرکت بهره برداری مترو با آن مواجه است، در راستای فرهنگ سازی در این خصوص، با شبکه نسیم قرارداد تولید 50 برنامه تلویزیونی بسته شده است. به طوری که در قالب آیتم های متنوع مانند لبخند زدن در مترو شنبه ها و نمایش کلیپ های مختلف با بهره مندی از شخصیت کارتونی در محوطه مترو و...مبادرت به فرهنگ سازی می شود.
صائبی درباره لزوم اجرای این برنامه ها نیز گفت: 11 میلیارد تومان سالیانه جهت نظافت ایستگاه ها و ریل های مترو هزینه می شود که این مقدار در قبال هزینه ای که برای 50 برنامه آموزشی مذکور پرداخت کرده ایم مبلغ کمی به حساب می آید.
بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو با اشاره به زمان قرارداد با این رسانه تصویری اظهارکرد: قرارداد شرکت مترو با شبکه نسیم برای پخش آیتم هایی که اشاره شد تا اواخر شهریور ماه است. امیدواریم این برنامهها بتواند تاثیر لازم را بر شهروندان داشته باشد تا از تحمیل هزینه اضافه بر مجموعه مترو تهران جلوگیری شود. (ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد