اوایل سال گذشته میلادی بود که مایکروسافت مدیرعامل جدید خود، ساتیا نادلا را معرفی کرد. نادلا در طی مدت مدیرت خود با پافشاری بر یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های مایکروسافت، توانست وجهه جدیدی از فعالیت این غول نرم‌افزاری را نمایان کند.
کد خبر: ۷۸۹۹۴۱
مدیرعامل مایکروسافت بالا‌ترین حقوق را در بین مدیران آمریکا می‌گیرد

به گزارش جام جم کلیک: به نظر می‌رسد مدیریت نادلا نه تنها برای مایکروسافت، بلکه برای خود وی نیز منفعت بسیاری به همراه داشته است. بر اساس گزارش جدید نیویورک تایمز، ساتیا نادلا بالا‌ترین حقوق را در بین مدیران آمریکا می‌گیرد. این گزارش نشان که ساتیا نادلا با درآمد سالانه ۸۴, ۳۰۸, ۷۵۵ دلار در رتبه‌ی اول پردرآمدترین مدیران ایالات‌متحده قرار گرفته است.

لارنس جی الیسون مدیرعامل Oracle با درآمد سالانه ۶۷, ۲۶۱, ۲۵۱ دلار در رتبه‌ی دوم پر درآمدترین مدیر آمریکایی قرار گرفته است، این در حالیست که مدیرعامل کوالکام استیون مولن‌کوپف نیز با درآمد ۶۰,۷۴۰,۵۹۲ دلاری در جایگاه سوم این لیست جای گرفته است.

مدیرعامل کنونی مایکروسافت در حیدرآباد هند به دنیا آمد و تحصیلات دانشگاهی خود را در آمریکا گذرانده است. او بیش از ۲۲ سال در بخش‌های مختلف شرکت مایکروسافت کار کرده و از بزرگ‌ترین موفقیت‌های وی می‌توان به راه‌اندازی موتور جستجوگر بینگ اشاره کرد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها