این غول گمنام میزبان نخستین درگاه یو‌اس‌بی تیپ C در تلفن‌های همراه است

اولین تلفن همراه مجهز به درگاه USB-C

با استفاده از تلفن همراه هوشمند و به طور مستقیم از طریق وای-فای،بلوتوث، USB و یا اینترنت می‌توانید فایل‌های PDF، اسناد اداری (ورد، اکسل و پاور پوینت)، صورت حساب، فاکتورها و ... را به یک چاپ‌گر نزدیک و یا در هر کجای جهان ارسال و پرینت بگیرید.
کد خبر: ۷۸۳۴۲۲
نرم‌افزار موبایل: چاپ اسناد از هرکجا که دوست دارید

جام جم کلیک: اکثر خدمات PrinterShare آزاد نیست! با این حال هیچ هزینه‌ای برای کاربران تلفن همراه وجود ندارد اما در صورتی که دوست دارید از چاپ به صورت نامحدود استفاده کنید، می‌توانید کلید‌های چاپ نامحدود را خریداری کنید.

قابلیت چاپ از تصاویر با فرمت(GIF,PNG,JPG)، ایمیل ها و فایل‌های پیوست‌آن ‌شامل(PDF,TXT,PPT,XSL,DOC)، پیامک‌های ورودی و خروجی، صفحات وب(HTML) و سایر محتوای دیجیتالی در حافظه دستگاه شما، ارائه دهندگان خدمات ذخیره سازی ابری مانند گوگل درایو، Dropbox و ... می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

علاوه بر قابلیت چاپ شما به تنظیمات چاپ نیز نیاز دارید که این مورد مهم نیز برای شما میسر شده و به گزینه‌هایی از قبیل تنظیم کاغذ چاپ، جهت صفحه، تعداد نسخه، محدوده صفحه، چاپ یک یا دو طرف صفحه، کیفیت چاپ، رنگی یا تک رنگ بودن، سینی ورودی و بسیاری دیگر دسترسی کامل دارید.

نرم‌افزار PrinterShare از تعداد بسیار زیادی پرینتر از جمله اچ پی، اپسون، کداک، سامسونگ و دیگر پرینتر‌هایی که قابلیت اتصال به شبکه‌های کابلی و بی‌سیم را دارند پشتیبانی می‌کند.

ناگفته نماند برخی از امکانات این نرم‌افزار رایگان نیست و با خرید کلید آن قابل استفاده می‌شود و همچنین برای گرفتن چاپ به صورت مستقیم از یک چاپگر باید درایور آن چاپگر را دانلود و سپس اقدام به چاپ نمایید که در این راستا برای دسترسی به درایور پرینتر مورد نظر می‌توانید به سایت http://hplipopensource.com مراجعه کنید.

دانلود رایگان نرم افزار PrinterShare برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار PrinterShare برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها