این روزها حرف و حدیث‌های زیادی پشت سر گوگل و عینک جادویی‌اش گفته می‌شود. اما با وجود این همه مانع و مشکل در سر راه آن، گوگل نه تنها قصد تسلیم شدن ندارد، بلکه برای رسیدن به قله‌های بعدی خیر بلندی نیز برداشته است. نشانه‌هایی از آن را نیز در گزارش جدیدی که از نسل دوم عینک‌های گوگل خبر می‌دهد، می‌بینیم!
کد خبر: ۷۷۳۱۱۱
نسل دوم عینک‌های گوگل در راه است

به گزارش جام جم کلیک: با اضافه شدن مایکروسافت به جمع تولیدکنندگان هدست‌های مجازی و نمایش خیره کننده هولولنز، گویا عرصه رقابت در بازار واقعیت مجازی و گجت‌های پوشیدنی روز به روز تنگ‌تر می‌شود. به همین خاطر جای تعجبی هم ندارد که گوگل به دنبال احیای محصول پر سر و صدای خود تحت نام Google Glass باشد. گزارش منتشر شده از سوی 9to5Google از ساخت نسل دوم عینک‌های گوگل به دست طراحان و متخصصان تازه استخدام‌شده‌اش که در زیر چتر رهبری تونی فادل و IVY ROSS قرار دارند، خبر می‌دهد.

بر اساس این گزارش، گوگل هم‌اکنون در حال نمایش نمونه اولیه نسل دوم عینک‌های خود به شرکای تجاری‌اش بوده و آن طور که به نظر می‌رسد، به این زودی‌ها از نمایش عمومی آن خبری نیست. البته این موضوع جای چندان تعجبی هم ندارد. چرا که مایکروسافت نیز در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای اتمام مراحل ساخت هدست‌های واقعیت مجازی خود اعلام نکرده است. در واقع اینطور که به نظر می‌رسد، بیشتر از اینکه این محصولات آماده فروش عمومی باشند، در آزمایشگاه‌ها در حال گذراندن مراحل تحقیق و توسعه نمونه‌های اولیه‌شان هستند. شما این طور فکر نمی‌کنید؟

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها