یکی از جذابیت‌های بازی برای کودکان علاوه بر موزیک، کاراکترها و شخصیت‌های موجود در بازی است. همچنین باید بازی‌ای را انتخاب کنید که برای اجرای آن نیازمند آموزش خاصی به کودکتان نباشید. بازی Aliens & Farm جزو این دسته از بازی‌ها به‌ شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۶۱۶۵۵
بازی موبایل: بیگانگان در مزرعه

گاهی کودکان دوست دارند با تلفن‌ همراه یا تبلت شما سرگرم شوند، اما هر بازی‌ای را که برای آنها اجرا می‌کنید، نمی‌پسندند و در سرگرم کردن آنها ناکام می‌شوید. یکی از جذابیت‌های بازی برای کودکان علاوه بر موزیک، کاراکترها و شخصیت‌های موجود در بازی است. همچنین باید بازی‌ای را انتخاب کنید که برای اجرای آن نیازمند آموزش خاصی به کودکتان نباشید. بازی Aliens & Farm جزو این دسته از بازی‌ها به‌ شمار می‌رود.

عنوان بازی: Aliens & Farm
سیستم‌عامل: اندروید 2/2 و بالاتر

در این بازی، بیگانگان به مزرعه‌ای پر از مرغ، گاو، گوسفند حمله کرده‌اند و وظیفه شما نجات دادن حیوانات مزرعه از دست این موجودات شیطانی است.

دیوهای سه‌چشم، غول‌های بی‌شاخ و دم و دیگر موجودات بیگانه دندان‌هایشان را تیز کرده‌اند تا حیوانات شما را نابود کنند.

روش اجرای بازی نیز بسیار ساده است. اگر ضربه زدن روی صفحه لمسی دستگاه را بلد باشید، کافیست! به محض این‌که غول‌های بی‌شاخ و دم و هر یک از موجودات بیگانه وارد صحنه بازی شدند، روی آنها ضربه بزنید. فرار کردن و ضربه نزدن بموقع یا وارد کردن ضربه اشتباهی روی حیوانات مزرعه موجب سوختن شما خواهد شد.

این بازی در دو مدل قابل اجراست و در پایان نیز می‌توانید امتیاز کسب شده خودتان را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

گرافیک بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و موزیک نیز کاملا جذاب است. علاوه بر آن کاراکترهای بامزه و البته شیطانی بازی نیز جزو مواردی به ‌شمار می‌روند که موجب جذب مخاطبان بخصوص کودکان شما می‌شوند.

دانلود رایگان بازی Aliens & Farm برای اندروید

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها