ارتش هکر‌های چین آماده برای جنگ جهانی سایبری

جنگ‌های سایبری در راهند

آمریکا در اندیشه آغاز جنگ های نسل جدید

تولید جنگ افزارهای سایبری در آژانس امنیت ملی آمریکا

مامور سابق سازمان سیای آمریکا در جدیدترین اقدام خود عنوان کرد که آژانس امنیت ملی این کشور با هدف دست زدن به جنگ های نسل جدید در حال تولید جنگ افزارهای سایبری است.
کد خبر: ۷۶۰۷۵۸
تولید جنگ افزارهای سایبری در آژانس امنیت ملی آمریکا

به گزارش جام جم کلیک: جاسوسی گسترده از شهروندان کشورهای مختلف فقط آغاز برنامه های آژانس امنیت ملی آمریکا بوده و این نهاد از مدتی قبل تولید جنگ افزار برای جنگ های سایبر را آغاز کرده است.

به گفته «ادوارد اسنودن» آژانس امنیت ملی آمریکا بصورت محرمانه اعلام کرده که برای موفقیت در جنگ های آتی کنترل شبکه های مجازی و اینترنت امری کلیدی محسوب می شود از همین رو آمریکا باید ابزار مناسب جهت کنترل این فضاها را در اختیار داشته باشد.

برهمین اساس از کار انداختن رایانه های کشورهای دشمن و فضای مجازی آنها به همراه تمامی زیر ساخت های آنها از جمله شبکه های تامین برق و آب، مختل کردن کرن کار فرودگاه ها، شرکت ها و سیستم های بانکی، در دستور کار آژانس امنیت ملی آمریکا قرار گرفته است.

به نوشته راشاتودی، هفته نامه اشپیگل نیز در شماره جدید خود گزارشی را در این رابطه منتشر کرده است.

آمریکا در اواخر دوران ریاست جمهوری بوش برای مقابله با تهدیدات سایبری مرکزی ویژه را راه اندازی کرد اما این در حالی بود که آژانس امنیت ملی این کشور با در اختیار داشتن کنترل اینترنت و همچنین شبکه های تلفنی و علاوه بر آن تحت فشار قرار دادن شرکت های بزرگ اینترنتی همچون گوگل در حال جاسوسی از فعالیت های افراد مختلف در فضای مجازی و همچنین شنود مکالمات و ضبط آنها بود.

با این وضعیت آمریکا مدعی است که چین و روسیه و حتی ایران در حالی جاسوسی سایبر از ایالات متحده هستند و حجم جاسوسی روسیه از آمریکا به حد جنگ جهانی دوم رسیده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها