گلکسی اس 6 به‌زودی رونمایی خواهد شد

سامسونگ در CES پرچم‌دار خود را معرفی خواهد کرد

شایعات فراوانی پیرامون تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 6 به‌گوش می‌رسد و به‌نظر می‌رسد که این دستگاه در نمایشگاه CES امسال رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۶۲۴۵
سامسونگ در CES پرچم‌دار خود را معرفی خواهد کرد

جام جم کلیک: در طول چند ماه اخیر انواع و اقسام شایعات عجیب‌وغریب از امکانات تلفن همراه نسل ششم سری گلکسی به گوش رسیده است و در این میان هیچ‌یک از این شایعات قابل اعتماد نبوده‌اند ولی به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا قطعی شدن مشخصات این تلفن همراه هوشمند باقی نمانده است و در نمایشگاه CES امسال شاهد معارفه و رونمایی از این دستگاه خواهیم بود.

در طول چند ماه گذشته منابع مختلفی درباره تلاش سامسونگ برای دمیدن جانی تازه به سری گلکسی به گوش می‌رسید و در این میان مهم‌ترین نکته‌ای که همه منابع بر آن تاکید داشتند و حتی خود سامسونگ نیز به‌صورت غیر مستقیم به آن اشاره داشته است را می‌توان تاکید بر طراحی جدید دانست.

تلفن‌های همراه سامسونگ گلکسی اس 4 و گلکسی اس 5 به‌شدت به هم شبیه بودند و همین امر نیز موجب شد تا نسخه پنجم این سری نتواند به موفقیت‌های نسخه‌های قبلی خود دست پیدا کند و مسئولان سامسونگ به فکر یک جهش در این سری از تلفن‌های همراه هوشمند افتادند تا پرچم‌دار خود را بار دیگر به بالاترین سطح بازگردانند.

شایعاتی که پیش از این به رسانه‌ها رسوخ کرده است نشان از وجود پردازنده اسنپ دراگون 810 بر روی این دستگاه دارد و علاوه برآن گفته می‌شد که حافظه داخلی این تلفن همراه هوشمند برابر با 32 گیگابایت خواهد بود که این حافظه به میزان 32 گیگابایت دیگر قابل ارتقا خواهد بود؛ نمایشگر نسل ششم گلکسی اس نیز از نوع QHD خواهد بود و با این مشخصات به‌نظر می‌رسد که این دستگاه بتواند یک تلفن همراه هوشمند هیجان‌انگیز باشد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها