آیا گوشی هوشمند شما سامسونگ گلکسی نوت ۳ است؟ پس بد نیست بدانید که نسخه‎ی اندروید آب‌نبات چوبی برای این دستگاه بر روی اینترنت لو رفته و هم‌اکنون در انجمن XDA قابل دریافت است.
کد خبر: ۷۵۵۳۳۵
اندروید ۵ برای گلکسی نوت ۳ مدل SM-N9005 درز کرد / دانلود کنید

به گزارش جام جم کلیک: آیا گوشی هوشمند شما سامسونگ گلکسی نوت ۳ است؟ پس بد نیست بدانید که نسخه‎ی اندروید آب‌نبات چوبی برای این دستگاه بر روی اینترنت لو رفته و هم‌اکنون در انجمن XDA قابل دریافت است.

در این انجمن نسخه‎ی اپدیت سیستم عامل آب‌نبات چوبی مختص مدل نوت SM-N9005 موجود است. علاوه بر ویژگی‎های جدیدی که در سیستم عامل اندروید ۵ وجود دارد، رابط کاربری تاچ ویز (TouchWiz) نیز در این فبلت بازطراحی شده است.

قبل از آپدیت سیستم عامل اندروید، حتماً از اطلاعات شخصی خود یک بکاپ تهیه کنید. تمام اطلاعات و آموزش‎های لازم برای چگونگی آپدیت سیستم عامل اندروید در انجمن XDA و همچنین انجمن‎های فارسی زبان موجود هستند. حجم این فایل آپدیت حدود ۱.۱ گیگابایت است و در نظر داشته باشید که وقتی گوشی خود را آپدیت کردید، مدت زمانی که گوشی دوباره برای اولین بار راه‌اندازی شود بیش از حالت معمول است بنابراین نگران نشوید. پس از آن اولین نرم‌افزاری که اجرا می‎شود Wizard راه‌اندازی اندروید ۵ خواهد بود.

اگر یکی از مراحل آپدیت را اشتباه انجام دهید و یا بدون آگاهی به آپدیت گوشی خود بپردازید، احتمال این است که گوشی گران قیمت خود را از بین ببرید و اصطلاحاً بریک (Brick) شود. بنابراین در صورتی که از مراحل آپدیت سیستم عامل اندروید، آگاه نیستید بهتر است صبر کنید تا شرکت سامسونگ نسخه‎ی اندروید ۵ را از طریق OTA (اپدیت از طریق وای-فای گوشی) به طور رسمی برای گوشی شما عرضه کند.

نکته مهم: در صورتی که قصد استفاده از این اپدیت را دارید ابتدا مطمئن شوید که فبلت گلکسی نوت شما مدل SM-N9005 باشد. در غیر این صورت بر روی گوشی شما اجرا نخواهد شد.

آگاه باشید استفاده از این روش تنها با مسئولیت خودتان انجام می‌شود و جام جم کلیک هیچگونه مسئولیتی در خصوص انجام آن بر عهده نخواهد داشت.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها