پس از آتش سوزی اکثر پرچم‌داران برندهای معتبر و البته محبوب بازار، این ال‌جی بود که جان سالمی از این داستان به در برده بود؛ اما بالاخره آتش‌ به جان این کمپانی کره‌ای نیز رسید.
کد خبر: ۷۵۳۰۲۹
گوشی ال‌جی G3 آتش گرفت و رختخواب صاحبش را سوزاند

به گزارش جام جم کلیک: پس از آتش سوزی اکثر پرچم‌داران برندهای معتبر و البته محبوب بازار، این ال‌جی بود که جان سالمی از این داستان به در برده بود؛ اما بالاخره آتش‌ به جان این کمپانی کره‌ای نیز رسید.

یک دستگاه گوشی ال‌جی G3 هنگامی که در حال شارژ بود، آتش گرفت

زمانی که ما این چنین داستان‌هایی را می‌شنویم و یا عکس‌های آن را می‌بینیم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید چیست؟ اینکه احتمالا صاحب این محصول از شارژر و یا باتری غیر معتبر و یا اصطلاحا غیر اورجینال استفاده کرده است؛ اما در این مورد این افکار اصلا درست نیست؛ چون کاربر نگون بخت این دستگاه، هم از شارژر مخصوص گوشی استفاده کرده و هم باتری آن را تعویض نکرده است! دستگاه مورد نظر نیز در نه در آب افتاده و نه ضربه خورده است، تنها در شارژ بوده و بر روی رختخواب صاحبش قرار داشته است.

این G3 به قدری آتش می‌گیرد که رختخواب صاحبش را دچار آتش سوزی کرده و در نتیجه این فرد مجبور می‌شود تا رختخواب را از پنجره به بیرون پرتاب کند. صاحب این گوشی می‌گوید گوشی را برداشته و حدود یک دقیقه با آن کار کرده است که ناگهان این آتش سوزی شروع می‌شود. وی می‌گوید هیچ چیز غیر عادی در این گوشی وجود نداشت و جتی به طور غیر عادی داغ نیز نشده بود!

عکس‌هایی که این فرد منتشر کرده است نشان می‌دهد که این آتش سوزی ناگهانی چه بلایی بر سر باتری گوشی و البته رختخواب او آورده است. این دستگاه همانند تکه زغالی رختخواب را سوزانده است و بدنه خود را نیز به طور کامل آب کرده است.

اگر صاحب این گوشی راست گفته باشد و از محصولات بی‌کفیت برای شارژ این گوشی استفاده نکرده باشد، باور این داستان کمی سخت خواهد بود؛ چون تجربه ثابت کرده که تاکنون اکثر آتش سوزی‌هایی که در اسمارت فون‌ها رخ داده است یک عامل خارجی داشته است.

به طور مثال در سال 2012 یک دستگاه سامسونگ گلکسی S3 آتش گرفت. بعدها مشخص شد که این گوشی توسط دوست صاحب آن به درون چاه توالت افتاده و این فرد برای خشک کردن گوشی، آن را درون دستگاه مایکروفر قرار داده است!

یک سال بعد نیز مجددا یک دستگاه گلکسی S3 در جیب یک پسر 18 ساله منفجر و باعث سوختگی شدید برای صاحب آن شد؛ اما بعدا مشخص شد که عامل اصلی این انفجار استفاده از یک باتری غیر اصلی و نامناسب بوده است.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
نتیجه بردن موبایل در رختخواب یا بازی بیجا با ان یا بستن ان به پا نتایج مذكور رادرپی دارد.اپریشن صحیح هر دستگاهی هیچ عارضه ای ندارد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها